E-REVO topic

beste revo-rijders

mensen.heeft er toevallig niemand een veer op overschot.
ik bedoel eigenlijk de shock zelf 5460X van traxxas.ik heb 1 die lekt
en je moet ze weer eens per 4 kopen .dus als iemand dit al eens heeft vervangen en eentje over heeft.mag hij gerust via pb een prijs doorsturen.

alvast bedankt!

@bricks :bestaat dit dan zo een herstelkitje.ik ben het nog nooit tegegekomen.kan je even en linkje tonen
@nard cox :stuur je even via pb je prijs door?
@ruud :juist!!;)

Laatst bewerkt:
thx
het is mij het weekje niet.
na vorige week de savox te sneuvelen vandaag de neu-motor.
nu heb ik geen meer om te rijden!mag weer op zoek!

ja ik heb beetje met de motortiming zitten spelen.en dat heeft mijn 1,5jaar oude neu niet overleeft.er kwam rook uit.wel na dat hij drie setjes heeft leeggereden.die extra power was er te veel aan.en maar piepen zeg!!jammer

bij een nieuwe revo zit altijd een koffertje met extras.dit staat hier nu niet bij mij.maar zou iemand mij kunnen vertellen of daar dichtingsrubbertjes inzitten voor in de shocks?

Hoi E-Revo rijders.
Ben op zoek naar iemand in de omgeving Venlo die ook een E-Revo(Brushles) heeft.
Heb hem zelf sinds een aantal weken en wil graag wat advies in de praktijk over diverse afstellingen.
Ook las ik dat je met z'n usb kabel ook nog diverse instellingen kunt veranderen van de regelaar.
Ben naar de winterbash geweest van MBS, maar heb daar geen lot genoten gezien,
Was meer voor big scale dan wat anders.
Wil graag in contact komen met iemand die me wil helpen.
Ben tot dusver wel super tevreden over mijn karretje.

Is het dan echt over met de Revo klasse? Maar één inschrijving voor 4 april. dat kan toch niet waar zijn. Een van de topic met de meeste reactie's en dan nog maar ééntje die wil racen. Kom allen inschrijven! Als je geen transponder hebt kan daar ook wel iets voor geregeld worden. En als je geen goed banden hebt, die zijn ter plaatse te verkrijgen. Kom en ervaar hoe fantastisch het is om 7 minuten (10 minuten in de finale) geconcentreerd te racen en de adrenaline te ervaren. Echt vele malen leuker en spannender als een beetje te bashen. En de inschrijving is maar 10 euro.
Je moet het een keertje meegemaakt hebben. Echt waar

Is het dan echt over met de Revo klasse? Maar één inschrijving voor 4 april. dat kan toch niet waar zijn. Een van de topic met de meeste reactie's en dan nog maar ééntje die wil racen. Kom allen inschrijven! Als je geen transponder hebt kan daar ook wel iets voor geregeld worden. En als je geen goed banden hebt, die zijn ter plaatse te verkrijgen. Kom en ervaar hoe fantastisch het is om 7 minuten (10 minuten in de finale) geconcentreerd te racen en de adrenaline te ervaren. Echt vele malen leuker en spannender als een beetje te bashen. En de inschrijving is maar 10 euro.
Je moet het een keertje meegemaakt hebben. Echt waar

Hoi Bricks,
Ik waardeer je inzet erg, en zou ook erg graag racen, maar zoals al eerder vermeld; de datum is ongelukkig. Naast de revo heb ik ook nog een gezin :) en die willen 1e paasdag niet naar een wedstrijd met 'modelautootjes' komen kijken. Helaas...., volgende keer doe ik weer mee!

Van het weekend weer even wat zitten schroeven en doen, wilde jullie het resultaat niet onthouden. De laatst overleden ESC is vervangen net als de opgeblazen LiPo. Verder heb ik er Summit verlichting opgezet en een nieuwe kap :)

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
mensen,keer een vraagje ,
ik kan een mambamotor 2650kv kopen voor een prikje!
nu lees ik op de site van castle dat hij maar tot 16.8V max aankan
maar op ytube vind je genoeg filmpjes waar ze er met 6S op rijden,
heeft iemand hier wat meer uitleg over?

Van het weekend weer even wat zitten schroeven en doen, wilde jullie het resultaat niet onthouden. De laatst overleden ESC is vervangen net als de opgeblazen LiPo. Verder heb ik er Summit verlichting opgezet en een nieuwe kap :)

full

full

woow ik z-wou dat ik ook zo een revo had :D

dafke: een 2650kv kan evengoed 6s aan als een 2200kv, het word wel niet aangeraden..
voor je temperatuur goed te houden raden ze max. 5s aan.

een 2200kv is ook beter bij een 2650kv verlies een pak vermogen

Laatst bewerkt door een moderator:
Back