E-REVO topic

Waar in Den hoorn is die lokatie dan? Misschien foto's genomen?
Zoek nog steeds in de buurt een leuke spot om te crossen!

Lokatie is op de volgende GPS coordinaten: N51 59.958 E4 19.281

A4 vanuit Rijswijk naar Delft, afrit Den Hoorn, daarna over de rijksweg heen, slinger 90 graden links en weer 90 graden naar rechts op de Woudse weg. Meteen links is een bouwterrein, links aanhouden en dan een beetje naar achteren rijden, briljant!!!

:)

de meeste circuits liggen inderdaad best ver weg
ik probeer ook iemand te vinden om mee samen te rijden.
dan deel je toch de brandstof kosten.

opzich is het natuurlijk best leuk om eens wat mede forumers te ontmoeten op een track.

Goed idee, of we kunnen eens in de buurt gaan rijden... Ben nog op zoek naar goede lokaties in de buurt van Boskoop/Alphen, heb je al eens bij de N11 verbouwing gereden, ziet er spannend uit maar weet niet hoe toegankelijk het daar is...

Lokatie is op de volgende GPS coordinaten: N51 59.958 E4 19.281

A4 vanuit Rijswijk naar Delft, afrit Den Hoorn, daarna over de rijksweg heen, slinger 90 graden links en weer 90 graden naar rechts op de Woudse weg. Meteen links is een bouwterrein, links aanhouden en dan een beetje naar achteren rijden, briljant!!!

:)

Dat ken ik wel ja, das naast kleyweg auto's.
Vaak zijn bouwterreinen afgesloten, vandaar dat ik daar niet ben gaan kijken

Ik heb op mijn revo zilvere wielmeenemers zitten, maar wel met de blauwe moeren.
Als ik die opzoek kunnen het wel eens de verbrede variant zijn.
Ik vind alleen dat er veel spelling in mijn wielen zit.
Kun je dat ook shimmen of moet ik ermee leven en hoort dat gewoon zo?

Dat is de speling op de stub axle. Vreselijk vervelend gevoel. Heb er wel eens een stukje alu folie tussen gedaan. Hield niet echt stand. Laat het nu maar zo

Yup, laatst zag ik hem op 1.569 staan ... Agja in het buitenland is alles goedkoper dan in NL

Iemand hier nog leuke filmpjes bash of speed van zijn of haar E-Revo ?

Laatst bewerkt:
Dat is de speling op de stub axle. Vreselijk vervelend gevoel. Heb er wel eens een stukje alu folie tussen gedaan. Hield niet echt stand. Laat het nu maar zo

Ik ga er bij mijn meenemers nog iets uit-draaien, en dan een stukje koker (holle as) met draad er in en de goede buitendiameter er in draaien. dat zou goed moeten helpen tegen de speling denk ik.

Als je toch aan het draaien slaat, mag je van mij ook wel 4 (8?) van die busjes maken. De meenemer boor ik dan zef wel uit in de boormachine

Hallo,
Ik heb een kennis die heeft sinds kort een E-revo en alles stock.
Nu heeft hij vandaag gereden en de accu's had hij leeg gereden en toen opnieuw accu's erin gedaan, toen hij wilde gaan rijden zag hij rook uit de auto komen en heeft hij vlug de accu's weer los gekoppeld. De accu's zijn verbrand en gesmolten.
Iemand een idee???

Grtz, Jan

Back