E-REVO topic

komen sommigen van jullie wel es naar de baan in purmerend met de trein?
zo ja hoe kan ik dan het beste lopen?
kan je het laten zien met bijv google maps?:confused:

ik hoor het nog wel

|Ik heb weer een vraag voor degene die de revo wel vaker uit elkaar gehaald heeft .
Mijn rear bulkhead was gebroken en nou zat er bij de nieuwe een klein stukje plastic ( tx 5329 ) rear diff retainer, maar ik kan m niet plaatsen.
Ook niet met exploded view van traxxas zelf.
zit dat ding gewoon los op t diff ofzo.......??
http://www.traxxas.com/PDF-Library/5605_rear.pdf

kan iemand mij hier heel simpel een antwoord op geven?

Westcoast, ik weet precies welk stukje je bedoelt.
Het antwoord is simpel, prullenbak!

Is namelijk alleen bedoeld voor de nitro-uitvoering van een aantal Traxxas modellen waar dezelfde bulkhead in gaat.

Heb me hier destijds ook suf over zitten piekeren starend naar m'n open liggende E-revo, maar gelukkig waren er op Traxxas.com al genoeg heren die dat wiel uitgevonden hadden....

heel misschien kom ik nog even langs met mijn oom maar ik denk het niet, want zijn auto is niet waterdicht en ik laat hem liever niet met me veel te snelle slash rijden:sleeping:

als ik wel ga meld ik het hier even;)

grtz mick

Ik ben er heel even geweest. Heb gisteravond een update (v3.22) in mijn esc gestopt, en nu kuchte die als een waanzinnige. Had mijn laptop niet bij me, dus ben overrichte zaken naar huis gegaan. Was wel stil inderdaad.
Zou het aan de update kunnen liggen? Bij het downloaden kwam er wel een melding die ik niet kon plaatsen. Iets over controleren van de spanning. Ik had het idee dat het met andere type regelaars te maken had (outrunners)

Laatst bewerkt:
hallo

ik had eens een vraagje ik ben aan het twijfelen tussen de HPI savage flux en de Erevo brushles kan iemand mij helpen ?

grtjes

Flux = optrekken, bocht maken, naar de auto lopen, rechtop zetten. Optrekken, bocht maken, naar de auto lopen, rechtop zetten. En dit net zo lang totdat de accu leeg is.;)

Revo is veel mooier en beter. Maar wat had je anders in dit topic voor reactie verwacht?

ik heb geen ervaring met ook maar een van de autos maar de ERBE is DEAD SEXY where as the flux is made of "zomfg i am t3h blindz" (aka lelijk/mislukt whatever you wanna call it)

hallo

ik had eens een vraagje ik ben aan het twijfelen tussen de HPI savage flux en de Erevo brushles kan iemand mij helpen ?

grtjes

Neem een associated rc8te, ben je wel iets meer kwijt maar dan heb je ook een goede kwaliteit auto waar niets aan verbeterd moet worden ;). Zowel de savage flux en de e-revo hebben hun - punten wat kwaliteit betreft.

ja maar die rc8te (hoewel ongetijfelt pwnboat kwa racing) is UGHLY :) ERBE for win!

En nu terug on topic voor de spam de wrath of admins aan trekt:)

Gewoon een erbe kapje er op drukken :D heb je the best of both worlds? :')

Overigens is het erbe = truggy = voor racen en flux = monstertruck = bashen. Dus gewoon wat je zelf leuker vind... Heb zelf een mt en een truggy en moet eerlijk zeggen dat ik de truggy leuke vind omdat je daarmee hard door de bocht kan en mee springen. Alleen heb zelf geen idee hoe de erbe het doet t.o.v. een echte race truggy...

Tegenover een echte race truggy komt de erbe denk ik tekort. Komt omdat het COG (Zwaartepunt) zeker 2-3 cm. hoger ligt. Ik probeer mijn ERBE nu zo racewaardig als mogelijk te krijgen (binnen mijn budgetaire mogelijkheden), en deel te nemen aan wedstrijden tegen de echte race truggy's.

Back