E-REVO topic

Kijk da's nog eens jumpen :) [URL="
- Biggest Traxxas E-Revo jump on YouTube!! Huge Air!![/URL]

Gaat helaas niet lukken de jumps te bekijken met deze meeeeeega trage verbinding...
(ben in Tripoli, ja das Libie....ik zit voor m,n werk in deze zandbak, dinsdag weer terug is de bedoeling)
Hoop gauw m,n wijfie en E Revo terug te zien :worship:

ps. We hebben op een binnenlandse vlucht ook een motorstoring gehad., Boeing 737 met denk ik al 5 ton op de teller...kon de grond wel kussen daarna :mrgreen:
Grtn
Jean....sorry voor Off-topic, moest ik ffe kwijt

Laatst bewerkt door een moderator:
ben in Tripoli, ja das Libie....ik zit voor m,n werk in deze zandbak, dinsdag weer terug is de bedoeling)
Hoop gauw m,n wijfie en E Revo terug te zien :worship:

Het is in die zandbak vast beter weer dan hier. Bovendien had je die revo gewoon mee moeten nemen. Is vast leuk rijden daar :)

Lol, ik kende het filmpje al maar was me nog niet opgevallen dat bij de eerste jump inderdaad naast de de ramp land, goed gezien!!

Hey ik ben een backslash(ie een slash-as-a-buggy) aan het bouwen en een van de banden waarvan ik denk dat ze zouden passen zijn de banden/rims van de Erevo-NIET-Brusheless maar ik herriner me dat jullie als eigenaren niet positief waren over die banden, en mijn google-fu laat me hopeloos in de steek maar ik kan me werkelijk niet meer indenken waarom, was het "gewoon" dat ze opblazen/balloonen of was er iets ergers (ie iets wat je niet met wat ductape op kan lossen)

Gezien ik namelijk flipping broke ben altijd leek het me wel chill om te kijken of als die banden cool waren of ik dan ergens een setje 2e hands rims/tires kon scoren voor cheap en dan als ik weer eens wat geld heb de banden misschien eens te upgraden... Maar ik denk let's check with the experts voor we geld gaan uitgeven aan stuff;)

Het baloonen is niet zo erg (is op zich wel leuk, vind ik.)
je moet in de originele wielen alleen wel meteen gaten in maken (in het loopvlak) en de gaten in de velg dicht maken. anders heb je er meteen zand in zitten, en gaan ze flubberen ipv mooi rond baloonen.

De standaard E-Revo (en E-Maxx, en Slayer) heeft 14mm meenemers. de ERBE, en EMBE hebben 17mm meenemers. En de E-Revo VXL heeft 12mm meenemers.

ja, de E-Revo VXL is de mini E-revo. :)

Er zijn echter wel 17mm meenemers te koop voor de Slash. dan zou je de ERBE wielen kunnen monteren.

Back