E-REVO topic

Ik ook niet, al is zo'n competitie over wie de snelste E-Revo kan bouwen opzich wel leuk. Maar er zijn altijd van die extreme dingen. Zo zijn er filmpjes van toeringcars die ze flink laten springen ...

de revo die 146 kmh rijdt is wel een goede film.
dat hij hem op de baan kan houden.
110kmh lijkt voor mij al wel genoeg.
ik probeer eerst er 1 te kopen en dan ook 110 kmh te laaten lopen

Heb je uberhaupt ervaring met het rijden van RC wagens? Zo niet, dan begrens hem maar eerst lekker op 40kmph zodat je wat feeling kunt ontwikkelen, want zo snel rijden kan echt niet iedereen (ook al denkt iedereen van wel).

ik heb in het verleden een marder gehad.
die liep tegen de 80 kmh aan
Daar moet je ook echt op geconcentreert zijn
Dus dan moet 110kmh ook wel onder controle te houden zijn

ik ga eerst effe sparen om er 1 te kopen
dan zie ik wel hoe hard hij gaat.
ik denk dat ik hem nog vrij goed onder controle kan houden.
Ik ga de revo gewoon eerst supergoed afstellen.

ik denk dat je het goed onderschat hoe moeilijk het is om zoiets onder controle te houden is hoor ... ff een vraagje: is dat soms speciaal soldeersel in die lipo batterijen? want er gaat daar altijd een stukje door dat ikzelf soldeer mijn batterijen zelf zijn altijd zeer koud ..

ik ben klein begonnen met de hobby.
binnen 5 jaar had ik een marder die ik steeds meer ging opvoeren.
ik bouw het gewoon rustig op bij een revo want ik heb al een half jaar niet meer gereden.
dat lijkt mij het beste.

Opzich is een e-revo nog wel aardig onder controle te houden,door zijn goede wegligging.
Eigenlijk is een rustler vxl moeilijker onder controle te houden,had de revo op 6s wel met standaard gearing,maar geen 1 keer over de kop gevlogen of wat dan ook:)

Jah de wegligging van de e-revo is natuurlijk wel een stuk beter dan die van een flux.
Je kan hem natuurlijk wel oncontroleerbaar maken met je vinger op 6s:D

Mijn Erbe is op t strand geweest, eerste keer dat ik daar reed, men wat een geweldige ervaring, net een speeltuin voor grote mensen:mrgreen:

nu is hij alleen zoo vies, kompleet onder t zand, iemand die goede schoonmaak tips heeft?

las op het traxxas forum over het afsproeien van de hele auto, iemand ervaring mee, en moet dan alle electronica eraf?

thanks voor t meedenken :)

Schoonmaken mag met de compressor volgens het boekje. De electronica kan niet tegen water. Nooit afspoelen dus want dat wordt een dure grap.
Je kunt een WD40 spuitbus gebruiken, dit is een oplosmiddel dat een mooie glans achterlaat en het kunststof en de electronica niet aantast. Succes!

wd40, thanks voor de tip, vanmiddag gelijk ff kopen!
Echter niemand die ervaring heeft om samen met de erbe onder de douche te gaan staan?> als de motor, de esc en de servo`s gedemonteerd zijn?
blijkbaar zijn er wel mensen die dit doen, hoor alleen graag ervaringen..

groeten

Ik zou het niet doen. zullen de metalen delen je niet in dank afnemen denk ik.
Ik maak m'n auto schoon met de compressor. weliswaar glanst het plastic niet, maarja, 1x rijden en hij is toch weer vies.

Je kunt hem inderdaad afspoelen wanneer je de motor / esc / servo's / ondervanger (en andere electronica) eruit haalt. Maar zoals Klamath zegt : metaal + water = roest ;)

Handig hulpmiddel : goede kwast.

Zippy's bestelling in Hong Kong laten versturen ZONDER Express EMS maar dat gaat eigenlijk net zo snel :-)

Onderste regel is alleen niet zo hoopgevend maar ja, het is voor een goed doel :rolling:

Posting Date Drop-off Point Origin
18-Aug-2009 Sha Tin Central Post Office Sha Tin Central Post Office

Date # Location Delivery Status
18-Aug-2009 Hong Kong Item posted and is being processed.
18-Aug-2009 Hong Kong In transit.
18-Aug-2009 Hong Kong Processed for departure.
18-Aug-2009 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 18-Aug-2009
20-Aug-2009 Netherlands Arrived and is being processed.
20-Aug-2009 Netherlands Pending customs inspection.

warschijnlijk krijg je een brief in je bus waar je in aan moet geven wat er in het pakket zit en wat de echte waarde is.
Nadat je deze op de post hebt gedaan, duurt het hooguit 5 dagen tot je je pakket in huis hebt.

En als je geluk hebt krijg je die brief niet.

Back