E-REVO topic

Foto's E-REVO VS RUSTLER

Hier nog paar foto's.

e-revo - rustler - Windows Live

@Nard Cox: Toen ik hem uit de doos haalde stond ik echt even te kijken hoe vet dat aparaat is.
Ja sticker heb ik er zelf opgedaan lijkt voor geen meter ik weet het. :)
Maar ik ga voor allebij een nieuwe kap halen proline ofzo en dan zonder stickers.
En dan de orginele traxxas body's gebruiken om te bashen / racen.

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Klamath zo'n adapter kabeltje moet in principe gewoon werken. Om alles om te gaan zetten is een hels karweitje.

@ Plancore: *bow* Ik heb al zoooo veel gelezen en gezien over de ERBE/E-Revo maar heb er nog nooit een in het echt gezien. Volgens mij ben ik dacht echt instantly verkocht :P

ps. heb je die stikker van PK-Racing er zelf op gedaan ?

Laatst bewerkt:
@ Klamath zo'n adapter kabeltje moet in principe gewoon werken. Om alles om te gaan zetten is een hels karweitje.

de hoeveelheid werk vind ik nog wel meevallen... Ik vind die traxxas connectoren alleen zo duur. voor een setje goudcontacten betaal je 1 euro. (1 mannetje, 1 vrouwtje) dus voor 2 euro ben je klaar met 1 regelaar en 1 accu.

die traxxas connectoren betaal je 3x zoveel voor. (of zoe-iets.) in de modelbouw winkel hier.

Ik moet wel zeggen, ik vind die traxxas connectoren wel mooi. zijn deze ook nog ergens goedkoper te vinden? als niet, dan houd ik het gewoon bij m'n goudcontacten.

Mee eens heb gisteravond nog gereden met de swaybars erop gaat inderdaad iets beter maar sturen tijdens acceleratie is onmogelijk omdat je te weinig druk op de voorwielen hebt.
Enige oplossing is of langere wielbasis of gewicht meer naar voren brengen / achter hoger zetten waardoor je misschien wat meer druk op de voorkant krijgt.

heb je al geprobeerd de instellingen van de mmm aan te passen? volgens mij kan je met de 'punch control' instellingen de acceleratie iets verminderen...

@ Klamath, Ik heb ze inderdaad voor 2,94eu gekocht bij Wouters Modelbouw (wel lekker goedkoper verzending). Ze kosten 2,79eu bij MSUK. In contrast met de goudcontacten inderdaad erg duur.

Bij PK TRX 3081 € 37,70 voor 25 stuks. Ben je in één keer klaar. (1,50/stuk). Als je over houdt, kan je er altijd wel een paar mijn kant op sturen.:D

Dat zijn dan alleen vrouwtjes he. Mannetjes heb je ook niet zoveel nodig, maar een paar zou ook handig zijn.

Mannetjes zijn (nog) "goedkoper", TRX 3071, €35,05 / 25 stuk
Alle gekheid op 'n stokkie, het zijn de duurste connectors. Ik heb meteen de keuze gemaakt voor de traxxas, dus een geringe investering hoeven doen. Als je meer accu's hebt, is het een forse investering, maar kun je overwegen "groot" in te kopen.

Ik heb tot op heden nog geen problemen ondervonden

Ik weet dat het geen E-Revo is... maar...

Ik heb m'n Revo 2.5 Einderlijk zover klaar dat ik er weer mee kan rijden. :)

DSCN4448.jpg

Heb vandaag nog de wing van een Revo Platinum edition op gezet. (maakt hem een stuk mooier vind ik. :)

DSCN4449.jpg

De body is/was eigenlijk voor een Revo 3.3. was dus iets te lang aan de achterkant. echter, met de spoiler er zo direct boven de body, vind ik het wel erg mooi uitzien.

DSCN4451.jpg

3-spaaks Alu velgen. Unieke velgen. (nouja.. ik heb iig nog norgens nog zo'n setje velgen gezien :D )

op deze zit nu een 3.5cc Omega X2 Picco motor. vandaag voor het eerst gestart, en dus begonnen met inlopen. ben erg benieuwt hoe dit blokje presteerd. :) (morgen mischien ffkes op eht circuit uitproberen. )

Edit: voor mijn verdediging, er zit wel een accu in deze auto! :p

Laatst bewerkt:
Klopt op de Mamba kun je de acceleratie instellen.
Heb ik nog niet gedaan (Geen kabeltje) op de zender kan het ook is een optie bedankt!

Hoezo.. 2 euro voor de goud contacten, 3 dollar voor de balancer connectoren. en een paar cent kabel. (en evt een stukje testprint. ) en je bent klaar. ligt er maar net aan wat je allemaal al in huis hebt liggen of het wel of niet duurder is. :)

anyways, bij hobbycity hebben ze ook adapter kabels voor 2x 3s balancer connectoren naar 1x 6s. werkt ook perfect, alleen meot je uitkijken dat je de + en - van de accu's dan ook goed om aansluit op de lader.

Idd, de marges die de mensen op deze zooi overhouden is niet normaal hoor. Voor 25/35 euro koop je al een videokaart wat toch net wat meer techniek bevat dan wat kabels en soldeerpunten :D

Agja, mijn Rustler hoeft maar 1 LiPo dus voor nu vind ik het wel welletjes zo.

yay! net een mailtje van m'n moeder gekregen. m'n Zippy Lipo's ( 2x 3s 5000mAh 30C ) zijn aangekomen! :D nu alleen nog een weekje (hopelijk!) wachten op m'n ERBE.

Back