nieuwe parts
Hoi allemaal,
Vandaag in de voormiddag ben ik gaan rijden, eerst was ik alleen maar al snel werd het redelijk druk door nog een paar jongens met een offroad truck....
Ik geloof da het een Thunder tiger was, hebben even praatje gemaakt en naar elkaar sprongen gekeken.
Toen begon het mijn E-revo accelereerde heel raar (enkel vanachter) de wielen van voor konden afzonderlijk worden bewogen, dus eerste gedacht was de Diff.
Bij het thuis komen wilde men vrouwtje het huis uit en ik moest mee, dus heb ik pas deze avond de tijd genomen om hem eens grondig te inspecteren.
1ste wat ik tegen kwam, weeral de pin eruit (op 2 plaatsen)
Bij het uitnemen van de middelste aandrijving vielen er stukjes zwarte plastic uit....
De aandrijving heeft serieus zitten happen in de body

omdat deze zonder pin was bevestigd!
De sprongen zijn al veel beter aan het worden, maar toch heb ik mijn achterste body post weeral gebroken...
Eigenlijk ikzelf niet maar een jongen die ik daar tegen ben gekomen, Hij stond helemaal achter de berg, dus kon niet zien wat zich onderaan de berg afspeelde, volle snelheid met zen Thunder tiger knalde hij achter op men E-revo..

We zijn dan ook dadelijk naar de winkel gereden voor nieuwe parts, en mijn andere bestelling was ook juist aangekomen

Spur,pinion,nieuwe Diff 3x, de pinnetjes die ik verloren was.
Alles wat ik nodig heb om terug aan de slag te kunnen.
Foto van de half open diff...
De diff body....ok een klein stukje afgebroken
Nieuw tandwiel Diff...
En alles terug mooi klaar om geplaatst te worden.
Zo juist weer even op straat gaan testen, en mijn linker achterwiel staat heel fel naar binnen toe.
De rechterkant staat ook naar binnen maar niet zo fel.
Nu heb ik bij de C-hubs gemerkt dat ik zeer veel speling heb zitten tussen mijn draagarm en de c-hub...(Is deze al zo vel uitgesleten.?) Dat zou toch niet mogen.
Ook heb de mogelijkheid gehad om vandaag met de 3S bats (6Stotaal) eens goed te beunen in het zand, maar het Mamba Motortje word super warm, en mijn ESC ook

.
Is dit normaal?
Ook denk ik dat het wel nodig is om tussen bateryen wissel even te wachten en alles een beetje laten afkoelen.(10min)
Hebben jullie miss nog wat raad i.v.m de draagarmen, de C-hubs, De bodypost, Ik kan mss best deze vervangen door staal of Alu??
Ook de ESC word super warm, heeft deze een betere ventilator nodig?
En de middelste aandrijving, Ik wilde deze ook al vervangen door staal, want doordat ik het pinnetje verloren heb gedaan heeft deze flink wat zitten happen in zowel de aandrijving maar ook de body zelf.
Ik vind het geweldig, zo gaan rijden en aan sleutelen enzo..
Maar de brokken mogen nu echt toch wel even gaan ophouden, Ik kan bijna zeggen dat de fun eraf is.

Ik hoop dat de foto's duidelijk zijn en jullie mss een oplossing hebben, en dat ik hier ook nog mensen mee verder help.
Greetzz
*-*Redliner*-*