Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
er zitten geen kabels aan een hardcase Lipo. die hebben normaal gesprokn 2 female 4mm connectoren recht naar boven. het enige wat je kunt doen is om aan 2 4mm connectoren de kabels haaks aan te solderen. (eerst kijken of de accu met alleen de connector er in wel past uiteraard. ) en dan aan de andere kant een traxxas connector. (teminste, Ik ga ervan uit dat je die er op hebt zitten ivm garantie. blijkbaar vervalt de garantie op de regelaar als de traxxas connectoren er af gehaald zijn.
Ik ga m'n ERBE waarschijnlijk de 17e ophalen, gezien ik dan aan die kant van het land zit voor de truggy Cup (waarschijnlijk)
mischien kan ik hem 'sochtends nog ophalen, heb ik ook wat te sleutelen als ik niet kan rijden (of moet helpen op de baan.)
Garantie vervalling wegens andere connectoren gebeurt eigenlijk niet. het is wat anders als je bij de regelaar zelf gaat solderen, dus op de printplaat.
Ik heb 5 minuten nadat ik mijn rustler vxl binnen had er ook meteen deans op gesoldeerd. In het boekje staat idd dat de garantie daardoor vervalt.
wat is er dan mis met die traxxas stekkers????