E-REVO topic

Montage was makkelijk heb geen aanpassingen hoeven doen :), het uitzoeken niet, ben nog bezig met het uitvogelen van de Locking diffs. Voor de Summit bleken nog geen goede onderdeel pakketjes te zijn :( Was dus een heel precies bestel werkje.

full

Voor de verlichting heb je de volgende TRXxxxx onderdelen nodig:
5697 Differential Locking Controller
5636 Rear bumber
5635 Front bumper
5634 Bullbar
5687 LED center harness
5689 LED front
5688 LED rear

Ik heb het bij PK besteld, werkt perfect!

Groet,
MadCow

Dat is nog eens een duidelijke foto! Maar war heb je die Differential Locking controller voor nodig?

Laatst bewerkt door een moderator:
DLC is nodig om de LED's direct vanaf de ontvanger te kunnen voeden, je kunt het ook met een paar AA batterijen oplossen. Dat vond ik persoonlijk geen mooie oplossing.

Veel plezier met schroeven! Vergeet je niet het resultaat te delen?! :D

DLC is nodig om de LED's direct vanaf de ontvanger te kunnen voeden, je kunt het ook met een paar AA batterijen oplossen. Dat vond ik persoonlijk geen mooie oplossing.

Het resultaat zal ik zeker poste maar reken niet op korte termijn, eerst even aan de nieuwe kap prutsen als deze binnen is.

Dat heb je toch helemaal niet nodig? Je had het toch ook gewoon de ledjes met een servokabeltje aan kunnen sluiten rechtstreeks op de ontvanger, met de juiste weerstandjes ertussen en eventueel een schakelaar?
Ach dit is evengoed een nette oplossing:)

motortandwiel

goededag heb een orginele revo en rij met 2x3s welk tandwiel heb ik dan nodig.en nog een vraagje hoe heten die discvelgen met die spikebanden die niet zo opblazen mvg eric

Gisteren met de revo geraced in de no-nitro. Dat ging best hard, ondanks het gebrek aan tegenstand. Reglementair kan de revo helaas niet meedoen met de 1:8, maar kwa snelheid blijkt wel dat hij zich kan meten aan auto's als een Hyper st pro, Mugen MBX5T of een Team Associated RC8Te.

In de finale reed (beste finale uit 3):
de revo de 21 ronde in 10:21,
de hyper de 21 ronde in 10:04,
de mugen de 21 ronden in 10:11
en de RC8Te bleef steken op 20 ronden in 10:19

Waarmee ik maar wil zeggen dat het met de vermeende mindere race kwaliteit van de revo nog wel meevalt. Dus kom de volgende keer gewoon met de revo meeracen,

(Je moet het alleen niet gaan vergelijken met goede coureurs met bijvoorbeeld een Mugen EMBX6-T. Die reden 24 ronden in 10:18)

Ik had niet zo'n zin om zo'n eind te rijden, om dan in dat natte weer te gaan rijden.
Mischien een andere wedstrijd van de No-Nitro cup.

Kijkduin

Om het niet kunnen rijden van zondag goed te maken ben ik gister maar even op Kijkduin geweest, heerlijk :)

q4DJoTjXe8Q[/media] - Kijkduin05042010

Wel jammer dat het voortijdig afgelopen moest zijn wegens schade :(

full

Heeft iemand hier al eens last van gehad?!

Laatst bewerkt door een moderator:
Die blijven bij mij niet heel :( Heb er 2 gebroken, toen naar staal overgestapt, en zoals je ziet... ook dat blijft niet heel...:(

Is de glimlach van het weekend al van je gezicht?

die stalen zijn niet veel beter.bij elke jump komen ze los.mag je zitten vijzen om ze op hun plaats te zetten!
en inderdaad ze breken ook.ik heb liever de originele!veel beter.goedkoper!en elk stukje is er aan vervangbaar!

Laatst bewerkt:
@ MadCow, stomme opmerking : je laat toch wel gas los wanneer je neer komt ??

Het ging allemaal over de defecte van MadCow dus had het tegen hem, maar hebt de post even ge-edit dafke ;)

Laatst bewerkt:
Center Front Driveshaft

Heb net mijn front driveshaft aan stukken gereden.

kent er iemand de nummer van dit stuk?
in de 5608_shafts.pdf krijg je van elk onderdeel apart de nummer, maar niet de shaft in zijn geheel
in de 5608_front.pdf staat hij niet genummerd.

Is er eigenlijk een goede upgrade te overwegen voor deze as?

Alvast bedankt

Guy

Back