Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Er bestaan geen langere draagarmen voor de revo. Wel draagarmen die de revo een groter wielbasis geven (afstand tussen voor en achterwiel).
Wat jij bedoelt zijn de "drive cups". Deze zitten aan het diff vast.
Traxxas zegt dat je bij de verlengde wielbasis (extended wheelbase) ook de extended drive cups moet monteren. Dat is ook bij de normale draagarmen raadzaam, want het wil nogal eens voorkomen (sommige rijders hebben het nooit, andere om de haverklap) dat de aandrijfas uit de wheelcup knalt.
Zit er toch een ontwerpfoutje in volgens mij. Anyway, mijn maat rijdt met cvd's rond, en sinds hij met de extended wheelcups rijdt is zijn probleem opgelost.Hoi Bricks, ik bedoelde dat je de schokbrekers niet in de binnenste stand mag zetten, zodat de auto op zijn hoogste stand staat, want dan schieten ze er uit.
schiet niet echt op dus met zulke assen, moet je inderdaad ook nog zorgen dat bij het springen, je vering niet helemaal uit gaat, anders gaan ze er alsnog uit.
staat ook in de montagebeschrijving van traxxas, dat je of de verlengde cups moet gebruiken, of zorgen dat bij het springen je veerweg beperkt is. beetje waardeloos van traxxas, waarom verkopen ze ze dan niet meteen met die verlengde cups?