E-REVO topic

De standaard e-revo zou ook gewoon zo het water in moeten kunnen hoor. Daar heb je geen dewalt voor nodig. Alleen de esc van de brushless is niet waterdicht, daar ligt het enige echte probleem.
Maar het klinkt wel interessant, zo'n dewalt. Even een goedkope regelaar met een dewalt erop en gaan in dat water.

Laatst bewerkt:
Standaard revo kan inderdaad zo in het water. Zijn mooie filmpjes op youtube van revo die een volle badkuip uit rijdt.
De standaard gemonteerde motoren reden het misschien nog wel een tijdje op Nimh's, maar met Lipo's was het een grote droefenis.. Heb in korte tijd 3 setjes de koolborstels verbrand/verloren. Koolborstels zijn niet te vervangen, dus dat werden nieuwe motoren. Daarna nog een setje twin Ho700 van Dan Kershaw met aangepaste motormount erop gehad. Daarna een goed gesprek gehad me de sponsor, en is de brushless gekomen. En die doet het (gelukkig) nog steeds. Die aangepaste motormount heb ik denk ik nog wel liggen. Als daar interesse voor is. (is nodig om 2 gelijke motoren te kunnen monteren, standaard draaien de 2 motoren in verschillende richtingen, waardoor de timing anders gezet moet zijn)

zeg mensen.keer een vraagje
ik zou graag een auto laten overkomen van amerika.
in de verkoper heb ik alle vertrouwen.maar heeft iemand al slechte ervaring met amerikaanse douane gehad?is dit een beetje te vertrouwen?

greetz

hallo ik ben van plan over te stappen op 2s lipo's 5000mah
kan iemand mijn zeggen welke lader ik het best kan gebruiken, met ballanser in
merk en type graag, wel 1 waar ik gewoon mijn lipo's aan kan hangen en dat ik er geen werk mee aan heb,

kan mijn dan ook iemand zeggen of ik moet vertanden om op 2s lipo te rijden of kan de standaard vertanding van de ERBE de 2s lipo's aan?

Beetje gespeeld met dylon:
Rubbers van de armen zwart ( van de as is met stift omdat ik niet wist hoe deze los te maken ) , Rockers zwart en een slash chassis zwart.
asrubbers zullen wel weer verkleuren maar dat zien we tegen die tijd wel weer.

P1070810.jpg

P1070811.jpg

hallo ik ben van plan over te stappen op 2s lipo's 5000mah
kan iemand mijn zeggen welke lader ik het best kan gebruiken, met ballanser in
merk en type graag, wel 1 waar ik gewoon mijn lipo's aan kan hangen en dat ik er geen werk mee aan heb,

kan mijn dan ook iemand zeggen of ik moet vertanden om op 2s lipo te rijden of kan de standaard vertanding van de ERBE de 2s lipo's aan?

Imax B6 is een goede en betaalbare lader. Te koop met en zonder ingebouwde voeding. Zie ook het te koop gedeelte. Voor 65 euro heb je een 5A lader met ingebouwde voeding

Back