Heren,
Ik heb weer een leuke vraag
In mijn speurtocht naar een laagfrequente trilling, heb ik de kop eens uit elkaar getrokken. Nog geen problemen mee, nog geen gekke dingen te voelen.
Maar, nu kwam dit er uit...

Volgens mij zag hij er niet zo uit toen ik hem erin stopte...
Nu is het niet zo erg dat dat lager kapot is, dat komt voor.
De vraag is alleen: de heli vliegt is nog geen jaar oud, hoe krijg ik die lagers zo snel kapot?
Ik vlieg niet met extreem hoge toerentallen, laatste keer tijdens de meting had ik max 1950 toeren op de kop.
Mijn vliegstijl zal ik op "sportvliegen" houden (enthousiast rondvliegen, en beginnend inverted)
Heli is een Trex 600 nitro 3g (originele kop) met een os 55
Ik heb weer een leuke vraag

In mijn speurtocht naar een laagfrequente trilling, heb ik de kop eens uit elkaar getrokken. Nog geen problemen mee, nog geen gekke dingen te voelen.
Maar, nu kwam dit er uit...

Volgens mij zag hij er niet zo uit toen ik hem erin stopte...
Nu is het niet zo erg dat dat lager kapot is, dat komt voor.
De vraag is alleen: de heli vliegt is nog geen jaar oud, hoe krijg ik die lagers zo snel kapot?
Ik vlieg niet met extreem hoge toerentallen, laatste keer tijdens de meting had ik max 1950 toeren op de kop.
Mijn vliegstijl zal ik op "sportvliegen" houden (enthousiast rondvliegen, en beginnend inverted)
Heli is een Trex 600 nitro 3g (originele kop) met een os 55