Dquad iniMini-H quadcopter !

Wij van Dquad hebben een nieuwe FPV camera mounting kit gemaakt en in samenwerking met Multirotorparts kan ik u melden dat deze kit naar alle eigenaren van een iniMini gekocht bij MRP deze zo spoedig mogenlijk gratis opgestuurd zullen krijgen.

De mounting kit past precies in het frame en zal vastgezet moeten worden op de 2 voorste boutjes van de armen. Zie fotos.

Tevens zijn er ook 5" armen verkrijgbaar in zeer korte tijd.

Kijk die zocht ik :-) zijn ze ook los te bestellen binnenkort ?

Vandaag eerste paar vluchten gemaakt met de iniMini, 4" versie. Nog best veel power op 2204 2300kv met 4045 Bullnose props. Stond aardig windje, vandaar beetje 'trilligere' beelden.

Kan wel wennen aan de iniMini :D

Wow, die kabels uit het plafond zijn vast niet zichtbaar in je bril?
Lastig, maar heb eerst even goed rond gelopen zodat ik wist waar ze hingen en dan gaat t op zich wel. Gelukkig is t een klein frame, veel momenten gehad waar ik voor MN gevoel iets zou raken maar door kon vliegen omdat de iniMiniH kleiner is dan gewend.

Great fun!

Sinds vorige week mag ik mij ook de trotse eigenaar van de inimini noemen. Erg mooi model en super clean op te bouwen. Met de aluminium spacers Is het een erg solide frame.

Enige wat mij een beetje tegenviel t.o.v. De BO is het freeswerk. De platen zijn wat grover gefreest met her en der ook een loszittend stuk carbon laagje. Ik heb dit al gemeld bij mrp.

Anderhalf uur na deze post kreeg ik bericht van dquad, problemen met de topplaat wordt direct opgelost. Er komt een nieuwe mijn kant op. TOP!!

Ik heb getest met de 1306 motoren maar die vond ik toch echt veel te licht kwa vermogen. De 1806 zijn maar 5 gram zwaarder maar leveren wel ruim 100gram meer stuwkracht per motor

Tmotors 1806 2300kv
Favorite littlebee 20a
Naze 32 acro rev 5
Accu wordt 3s a-spec 1300mah of tattu 1300mah
Fpv ben ik aan het kijken naar de lumenier tx5g2r deze is de helft van het gewicht van de imrc en schijnt ook kwqlitatief een prima ding te zijn. Dit icm een hs1171.

Het totaal gewicht komt op 420 gram. Totale stuwkracht op 3s is bijna 1450gram. T.o.v 4s lever ik iets vermogen, de setup kan overigens zonder problemen 4s aan.

Voor de props gebruik ik voorlopig zelfgeknipte gemfan 5045 props. Deze blijken vele malen efficienter dan de HQ bn

Ik zal snel een foto plaatsen. Ik heb hem helemaal zwart opgebouwt, ale kabels zijn zwart, props zwart, naze zwart, esc's zwart gekrompen. Alleen de frame boutjes heb ik vervangen door rvs torx, ik heb een hekel aan binnenzeskant in deze kleine formaten

Sinds gisteren betaflight erop gezet, vanwege het ontbreken van de fpv set kan ik alleen maar even los spelen in de tuin maar het ziet er goed uit

Laatst bewerkt:
Zijn er nog meer mensen die een slecht of eenvoudig afgewerkt frame hebben gekregen? Ik hou van super strak dus niet met happen of stukjes of beschadigingen in het Carbon als je een dergelijk frame voor die prijs nieuw koopt!

Armattan F1-4b puntje gaaf binnen gehad vandaag, nog geen krasje, strak mooi frame, twijfelde tussen de inimini en armattan, blij met keuze.
7b36fd49166baf5f6cd60a1c06c5d6dc.jpg

Laatst bewerkt:
Zo extreem is het nou ook weer niet. Het freeswerk is alleen iets minder strak. Lijkt een beetje op een botte frees. Kan een exemplarisch probleem zijn

Ding is verder super mooi!!

Back