Dquad iniMini-H quadcopter !

Another day at the office [emoji851]
e2dc302d6a3ddd0839c82264d4d9aa62.jpg

Even een vraag voor de bouwers. Ik heb van de week de nieuwe camera bevestiging binnen gekregen. Wat is er tegen de oorspronkelijke beugel van de camera. Hij is lekker licht, kan breken bij een zware crash waardoor de camera zelf dan vermoedelijk heel blijft. Ik heb gisteren in eerste instantie de bijgeleverde beugel gemonteerd en met een gekartelde borgring blijft de camera goed in de juiste positie zitten.

Even een vraag voor de bouwers. Ik heb van de week de nieuwe camera bevestiging binnen gekregen. Wat is er tegen de oorspronkelijke beugel van de camera. Hij is lekker licht, kan breken bij een zware crash waardoor de camera zelf dan vermoedelijk heel blijft. Ik heb gisteren in eerste instantie de bijgeleverde beugel gemonteerd en met een gekartelde borgring blijft de camera goed in de juiste positie zitten.
Er is niets tegen de camera meegeleverde beugel. Het is alleen zo dat zoals je al zegt het beugeltje kan scheuren of breken (dun aluminium dus metaall moeheid) en het maakt het frame net even wat meer af met een mooi verstelbaare fpv cam mount.

Dus als jij het aluminium beugelyjr wilt gebruiken prima! Mocht die kapot gaan kan je deze gebruiken!

LET OP!!!!!
Wanneer de nieuwe fpv cam gebruikt word het onderste plaatje die op de pdb ligt even isoleren met bijv plastidip of isolatie tape. Dit ivm een 2 tal traces die op de pdb aan de bovenkant lopen.

Komr er een pdb voor de tornado FC of is de huidige aan te passen?
Naze rev5 word beetje legacy en tornado toch beetje beter en goed geprijsd

Tornado is inderdaad een mooi alternatief. Enige kleine minpuntje is dat je niet via Cleanflight de ESC's kunt flashen. Dan heb je altijd een programmer nodig.

Nice! Die zullen als een trein gaan. Neem aan 3s?

Vandaag gevlogen met 5inch armen en 4045 props. Wat een verschil! Vliegt echt een stuk fijner naar mijn mening. Men vloog niet voor niets blackout frames met 6 inch armen en 5 inch props.

Haha, okeee. Ben benieuwd naar je vliegtijd :) gaat in ieder geval niet als een trein maar meer een raket [emoji14]

Nog een video van gisteren.
5 inch armen met 4045 gevlogen, i like.
Vlieg net was fijner naar mijn mening.

Goed gevlogen man! Heb t nog niet aan gedurfd zo een garage. Alleen speelt je vid met dramatisch lage fps, kan aan mijn telefoon liggen.

Neeeeej ligt niet aan je phone, had me gopro nog op "lowlight". Echt dramatisch [emoji30] maar wilde deze sessie toch echt wel ff delen [emoji39]

Laatst bewerkt:
Back