DLG Fly-in Vlaardingen 16 september 2007

Nog wat foto's

Dlg1.jpg

Dlg2.jpg

Dlg3.jpg

Dlg5.jpg

Dlg6.jpg

Dlg7.jpg

Dlg8.jpg

Dlg9.jpg

Dlg10.jpg

Dlg11.jpg

Dlg12.jpg

Dlg13.jpg

Dlg14.jpg

Dlg15.jpg

Dlg16.jpg

Dlg17.jpg

Dlg18.jpg

Indrukwekkend, ondanks de (heel erg) harde wind!!

Groeten,

Martin

Ik ben nu toch wel benieuwd naar de Officiële uitslag van het estafette-onderdeel
Zouden Theo en ik dan echt hebben gewonnen :oops:

Nog effe wat anders, weten jullie wat Kuip daar nu aan het doen is?
Dlg3.jpg

Het ziet er uit als een soort dans :?

Leon

Leon,

Hij was Theo aan het uitleggen hoe hij zijn model wegsmeet zonder last te krijgen van zijn knie.
Dat kwam door een extra hupsje dat hij vlak voor de launch maakt, en dat deed hij erg exentriek voor :P

Martin

Crazylegscrane zei:
Leon,

Hij was Theo aan het uitleggen hoe hij zijn model wegsmeet zonder last te krijgen van zijn knie.
Dat kwam door een extra hupsje dat hij vlak voor de launch maakt, en dat deed hij erg exentriek voor :P

Martin

Gaat het om pijn in de linker knie (rechtshandige werper)??
Ik heb ook wel eens pijn in de linker knie namelijk.

Loet

Nee Loet, pijn aan mijn rechterknie. Tijdens de laatste halve draai blijft je voet staan en draait je lichaam door. Gooi je op een mooi grasveldje dan kun je op je voorvoet draaien, vooral als het gras wat nat is. Sta je in de heideplaggen of swinters met dikke schoenen aan te smijten dan blokkeert je voet en voel ik na verloop van tijd mijn banden aan de binnenkant van mijn knie.
Alles heeft natuurlijk ook te maken met je gooistijl. Kuip heeft vroeger aan kunstrijden op de schaats gedaan en heeft en mooi hupje in zijn worp. Dit is tevens zijn eerste hoogtewinst 8) Ik ben groot gebracht op klompen en mijn stijl is gebasseerd op de Drentse klompendans.

Even serieus:
Voor mijn gevoel heb ik mijn maximum snelheid bereikt in de laatste halve draai van de worp. Om daar de snelheid toch nog te vergroten zal ik het dus in het eerste gedeelte moeten zoeken. Met een iets hogere snelheid in het eerste gedeelte en een soepelere overgang naar het laatste gedeelte hoop ik dit te bereiken. Een schoen met een glad profiel kan volgens mij helpen.
Afgelopen winter tijdens de wintercompetitie regelmatig noodgedwongen op laarzen met een grof profiel staan vliegen. Gooit voor geen meter.

Theo zei:
Nee Loet, pijn aan mijn rechterknie. Tijdens de laatste halve draai blijft je voet staan en draait je lichaam door. Gooi je op een mooi grasveldje dan kun je op je voorvoet draaien, vooral als het gras wat nat is. Sta je in de heideplaggen of swinters met dikke schoenen aan te smijten dan blokkeert je voet en voel ik na verloop van tijd mijn banden aan de binnenkant van mijn knie.
Alles heeft natuurlijk ook te maken met je gooistijl. Kuip heeft vroeger aan kunstrijden op de schaats gedaan en heeft en mooi hupje in zijn worp. Dit is tevens zijn eerste hoogtewinst 8) Ik ben groot gebracht op klompen en mijn stijl is gebasseerd op de Drentse klompendans.

Even serieus:
Voor mijn gevoel heb ik mijn maximum snelheid bereikt in de laatste halve draai van de worp. Om daar de snelheid toch nog te vergroten zal ik het dus in het eerste gedeelte moeten zoeken. Met een iets hogere snelheid in het eerste gedeelte en een soepelere overgang naar het laatste gedeelte hoop ik dit te bereiken. Een schoen met een glad profiel kan volgens mij helpen.
Afgelopen winter tijdens de wintercompetitie regelmatig noodgedwongen op laarzen met een grof profiel staan vliegen. Gooit voor geen meter.

Typisch want ik heb na een wedstrijd pijn in de linker knie. Tijdens een training gooi ik zelden of nooit echt hard om die pijn te voorkomen. Misschien zit bij mij de snelheid in het eerste gedeelte en heb ik daarom pijn. Als dat zo is en jij kan nog wat winst vinden in het eerste gedeelte dan wens ik je nog succes met beide knieën. :lying:

Loet

Chips, heeft iemand toch mijn experimentele gooi techniek kunnen fotograferen. 8O

Frans

(Ik vermoed dat deze foto net voor de aanzet voor een worp is genomen, net voordat ik het model op de "juiste" manier ging vatten. Of Phillip kan goed Photoshoppen)

je had hem net gevangen, :wink:
mijn camera drukt niet gelijk af, dus ik drukte op het moment dat je nog achter je vliegtuig aan rende, maar maakte de foto toen je hem net al vast had. :wink:

:D Ik ben samen met mijn vader de kunsten komen bekijken. Eerst hebben we er een broodje en een bakkie koffie genoten en toen het vliegen en vooral het werpen bestudeerd. Links en rechts een praatje gemaakt, jammer dat het zo hard waaide. Ik heb zeker vier kisten gezien die schade hadden, mede door de harde wind.

Mooi om eens echte actie te zien!

Is er iemand die zich herkent?

@ shadowx5:

volgensmij heb je precies vader en zoon Kinds op de foto gezet ;) :D haha

bovenste foto is rob(overduidelijk) ,
en volgensmij is de onderste arnold met zijn little twister.

correct me if i'm wrong ;)

gr niels

beste deelnemers der 16 september meeting ,

Wel nu ik laat jullie niet meer in spanning.
Door wat foutjes bij het berekenen van de score ziet de uiteindelijke lijst er anders uit.
Het rekenwonder, dit maal geholpen door een assistent, zat er bij drie plaatsen helemaal naast. :?

Theo en Leon waren verbaast dat zij met de imaginaire beker konden vertrekken.
Zeker gezien dat dit team er kort mee stopte omdat ze de aankondiging van 10 minuten als einde taak opvatte.
Ook moest Leon nog een model wisselen of repareren.
Dan is het zeker best knap dat zij met maar 15 seconden achterstand op de tweede plaats zijn beland.
Had team Theo-Leon doorgevlogen hadden zij misschien wel gewonnen. (Maar ja, dat is weer die koe en zijn achterwerk)

De uitslag is alsvolgt:

-1- Team Loet - Frans 19:10
-2- Team Theo - Leon 18:55
-3- Team Martijn - Frits 18:48
-4- Team Arnold - Bart 17:19
-5- Team Gerrit-Jan - Hans 17:12
-6- Team Rob - Ruud 16:30

Onze excuses voor deze misrekening, en de volgende keer een nieuw batterijtje voor de rekenmachine?

Groeten

Namens de RMVV

Frans

volledige uitslag in pdf formaat
Volledige uitslag in Excel

Ik dacht het al. Frans en Loet vlogen echt goed.

Frans, Loet Gefeliciteerd!! :celebrate:
Maar, voor het eerst geen laatste geworden :P

Leon

Wubbe zei:
Maar, voor het eerst geen laatste geworden :P

Ik had gezegd dat ik je van de laatste plaats zou verdringen maar dan hoef je nog niet als een raket te stijgen :!: 8O :?

Frans en Loet ook van mij proficiat :)

Ruud

Back