DLG Fly-in Vlaardingen 16 september 2007

Goedemorgen,

Wij(Arnold, Rob, Theo en ik) vertrekken nu uit het hoge noorden naar jullie toe. Tot straks.

Gr Annen en omstreken

Was een leuke dag ondanks de (soms wel heel) harde wind.
Was vechten om de boel weer heel aan de grond te krijgen.

De estafette taak houden we er in ...erg leuk.

Al m'n haar in de war door de wind maar erg genoten.

GJ

Ik had natuurlijk de domper met mijn LongShot, maar dat hoort er bij zullen we maar denken.
Ik was al erg blij met de hulp om de zender in te regelen. Maar zelfs met deze wind is er met dat Bonsai'tje nog leuk mee te komen. Ik vond het aardig om te merken dat het smijten me toch ook weer niet zo slecht af gaat :?
Ik heb het helemaal naar de zin gehad en Frits ook, de 30e zijn we er weer met of zonder kist.

Een ding heb ik in ieder geval waargemaakt.....Leon is van de laatste plaats verdrongen :)

Ruud

Wat kan ik zeggen, weer een perfecte dag.
Jammer van de wind dat wel.
Allemaal bedankt voor jullie gezellige en sportieve deelname.

Ja, de estafette taak is echt top.
Het maakt niet echt uit of je super vliegt, nee wisselen dat is de sleutel tot succes.

De definitieve uitslag volgt z.s.m.
Maar ik kan zeggen dat hier en daar enkele plekken zullen schuiven.
(Die beker wie oh wie mag hem houden)

Groet

Frans

He Frans, hoe er gaat geschoven worden. Het is toch geen Odoorn op herhaling? Nou moet ik zeggen dat ik iets verbaasd was over de score maar mocht er geschoven worden en Leon en ik van de eerste plaats afgehaald worden, ik toch een paar uur genoten heb van die plaats.

Zag net op windfinder dat het boven de 5Bft gewaaid heeft. En dat daar tussen de bomen. Erg jammer dat het op een gegeven moment echt niet meer kon. De mini's hebben zich weer van de goede kant laten zien. Ondanks de turbulente wind werden er leuke vluchtjes gemaakt.
Vlaardingen bedankt voor de korte, plezierige dag.
Om half 7 waren we weer thuis en 5 minuten later al weer op het forum. Hoe verslaafd kun je zijn.
Bedankt allemaal en graag tot Zoetermeer of de wintercompetitie die er weer aan zit te komen.

hoi vlaardingen

ik wil zeggen dat het een (ondanks de harde wind ) zeer geslaagde dag was
heb zeker genoten
best wel grappig je gooit hoog ,en je ging bijna net zo hard onder uit
en nog een voordeel (je gaat met 4 dlg kisten heen ,en als je de hele bende weer uitpakt heb je in eens twee rompen erbij )
een aspirin en turbo :D (helaas geen vleugels :roll:

:wink: theo tot morgen

groeten arnold

Deze jongen was na een zeer gezellige dag om 18.00 uur thuis.
Windkracht 5 is wel een aardige bries en door de vele bomen en dus turbulentie kon je nog wel eens voor veraasingen komen te staan. Met mijn pas 2 weken oude Tantalus heb ik wel getraind net als met de Blaster2. Dit ging uitstekend. Toen de wind begon aan te wakkeren heb ik besloten om toch maar weer eens naar de auto te lopen voor een wat ouder kistje. Kon ik meteen mijn zonnebril halen want die miste ik heel erg.

Dus teruglopen ( 6 minuut 53) en teruglopen (7 minuut 34). Jammer dat de parkeerplaats een beetje uit de buurt is maar dat is op het Roosendaalsche Veld ook. Het enige verschil is dat je in Arnhem om je heen kan kijken en genieten van de natuur en je hier in Vlaardingen werkelijk alsof je over een Bugelpiste skiet je een weg moest banen om de uitwerpselen van honden (tenminste dat hoop ik want je bent wel in de Randstad.....). Terug op het veld ontdekte ik dat de zonnebril nog steeds in de auto lag en ik de besloot de rest van de dag te nemen zoals die zou komen.

Een heel leuke estafette ronde waar iedereen erg van heeft genoten. Goed landen en vangen is beter dan uitmelken en een eind verderop landen en rennen. Je mag als volgende pas starten als je je model had aangeraakt.
Bij de ronde All Up Last Down is het altijd leuk om een Aspirinplioot te pesten maar dit ging me slecht af vandaag. Luister en huiver: de volgende vleugel wordt er een met een Aspirinprofiel......

Er zijn een aantal conclusies te trekken na deze dag.

Frans Bal heeft werkelijk een prachtige baby om te zien (van de foto) en daarmee is mijn stelling weer bewezen. Wat is die dan hoor ik je zeggen. Nou, uiterlijke schoonheid slaat altijd een generatie over :D :D

Ik heb liever een clubhuis dan een stroopwafel.

Deze hoeveelheid inschrijfgeld moet standaard ingevoerd worden.

En toen kwam ik thuis en liep de woonkamer in. De schrik slaat me werkelijk om het hart. Mijn Styrosolschuim van de Praxis dat ik vorige week gekocht had, staat niet meer waar het stond toen ik het huis verliet.

Bij nadere inspectie bleek de woonkamer opgeruimd te zijn en het pakket schuim voor de volgende 20 vleugels vond ik 2 meter verderop. Oef, was dat schrikkuh...

Nog een plaatje van de tijdelijke opbergplaats (tot aan Zoetermeer van mijn DLG's) Dan moeten ze echt naar zolder is me ingeprent.

Hoe gaan jullie eigenlijk om met strenge vrouwen???

Gezellige dag, veel gelachen en een paar hoeven waar ik bijna niet meer op kon staan.

Loet

foto's :D :D en een video :D :D

http://nl.youtube.com/watch?v=ccuTnrYW1OI

82652992sf9.jpg

41505400bn8.jpg

s6301093qm1.jpg

s6301116md1.jpg

23239467he7.jpg

13707665mw9.jpg

64461796ii3.jpg

sow lekker dagje geweest zie ik al :).
achteraf had ik eventueel nog kunnen komen. gisteravond laat terug gekomen. Maarja, moest vandaag uitslapen en opruimen....
daarbij moet ik ook nog mijn 2-delige vleugel weer 1-delig zien te krijgen....

Gelukkig loopt de inschrijving voor Zoetermeer flink vol. wordt vast gezellig! Hopen op mooi weer.

@Theo,
Een herhaling van Odoorn, zoiets is het niet helemaal.
Meer een herhaling van Vlaardingen 2006, rekenen is lastig zelfs met een rekenmachine!!! :oops:

@Loet,
Een stroopwafel kan je eten en een clubhuis niet.
Aan de andere kant kan je in een clubhuis weer eten, en in een stroopwafel weer niet.

Zeker Sjors een lief ventje.
Dank je, geloof ik. :?

Inschrijfgeld, daar zeg je wat.

Als er nog mensen zijn die in de gezelligheid van de dag er niet toe gekomen zijn het inschrijfgeld van 2 Euro te voldoen (en dat zijn er een paar) kan dat alsnog.
Overmaken geen probleem, Postbank 5316522 t.n.v Radio Modelvlieg Vereniging Vlaardingen. :wink: :wink: :wink:

@Phillip
Heee, foto's leuk.
Ik heb er zelf wel 0, zero, nada, niks, nul gemaakt dus laat maar komen die plaatjes (bewegend mag ook)

Groet

Frans

En nu :sleepy:

Frans Bal zei:
Inschrijfgeld, daar zeg je wat.

Als er nog mensen zijn die in de gezelligheid van de dag er niet toe gekomen zijn het inschrijfgeld van 2 Euro te voldoen (en dat zijn er een paar) kan dat alsnog.
Overmaken geen probleem, Postbank 5316522 t.n.v Radio Modelvlieg Vereniging Vlaardingen. :wink: :wink: :wink:

@Phillip
Heee, foto's leuk.
Ik heb er zelf wel 0, zero, nada, niks, nul gemaakt dus laat maar komen die plaatjes (bewegend mag ook)

Groet

Frans

WOEHAA glad vergeten en ik had nog wel cash geld bij me gestoken. Maak 't wel over voor Frits en en mij. Gewoon ovv DLG flyin?

Ik had een camera bij me, maar foto's ho maar :?

denk dat ik toch ook nog maar even inschrijf in de mini klasse voor de 30e.

@Sietse: Mijn LS2 heeft na de maiden zijn pook gebroken. Kunnen we samen in Nootdorp eens de LS2 tot grote hoogte brengen? Kan wel wat hulp gebruiken :)
Maar eerst reperaren

Ruud

Hans en Frans,

Het was weer erg leuk vandaag. De reparatie van de Bonsai is al aardig opgeshoten,
nog een of twee avonden bouwen en hij is wel weer klaar om te vliegen, zal ikdaarna
dan toch maar met die ander bouwdoos beginnen en de Asprin in elkaar zetten ??
Cheers

Bart

Heren,

Bedankt voor weer een gezellige dag. Het was weer erg leuk, ondanks de harde wind. Toch weer even in een belletje gehangen met mijn OFA, en ik ben geen laatste geworden!

Ben benieuwd of het koppel Frans/Loet Theo en mij van de eerste plaats gaan verdringen. Ik was tijdopnemer bij Loet en dat team deed het ook erg goed, en wat vliegt de mini van Frans toch mooi!

De estafette is in ieder geval een leuk onderdeel, vooral bij harde wind. Bij 'simpel' weer wordt het minder leuk, volgens mij.

Tot de 30e!

Leon

Ik heb ook niet aan foto's gedacht.....camera lag er helemaal klaar voor en toch.......

(Frans, ik schaam me dood maar het komt er aan hoor)

Back