Deze jongen was na een zeer gezellige dag om 18.00 uur thuis.
Windkracht 5 is wel een aardige bries en door de vele bomen en dus turbulentie kon je nog wel eens voor veraasingen komen te staan. Met mijn pas 2 weken oude Tantalus heb ik wel getraind net als met de Blaster2. Dit ging uitstekend. Toen de wind begon aan te wakkeren heb ik besloten om toch maar weer eens naar de auto te lopen voor een wat ouder kistje. Kon ik meteen mijn zonnebril halen want die miste ik heel erg.
Dus teruglopen ( 6 minuut 53) en teruglopen (7 minuut 34). Jammer dat de parkeerplaats een beetje uit de buurt is maar dat is op het Roosendaalsche Veld ook. Het enige verschil is dat je in Arnhem om je heen kan kijken en genieten van de natuur en je hier in Vlaardingen werkelijk alsof je over een Bugelpiste skiet je een weg moest banen om de uitwerpselen van honden (tenminste dat hoop ik want je bent wel in de Randstad.....). Terug op het veld ontdekte ik dat de zonnebril nog steeds in de auto lag en ik de besloot de rest van de dag te nemen zoals die zou komen.
Een heel leuke estafette ronde waar iedereen erg van heeft genoten. Goed landen en vangen is beter dan uitmelken en een eind verderop landen en rennen. Je mag als volgende pas starten als je je model had aangeraakt.
Bij de ronde All Up Last Down is het altijd leuk om een Aspirinplioot te pesten maar dit ging me slecht af vandaag. Luister en huiver: de volgende vleugel wordt er een met een Aspirinprofiel......
Er zijn een aantal conclusies te trekken na deze dag.
Frans Bal heeft werkelijk een prachtige baby om te zien (van de foto) en daarmee is mijn stelling weer bewezen. Wat is die dan hoor ik je zeggen. Nou, uiterlijke schoonheid slaat altijd een generatie over
Ik heb liever een clubhuis dan een stroopwafel.
Deze hoeveelheid inschrijfgeld moet standaard ingevoerd worden.
En toen kwam ik thuis en liep de woonkamer in. De schrik slaat me werkelijk om het hart. Mijn Styrosolschuim van de Praxis dat ik vorige week gekocht had, staat niet meer waar het stond toen ik het huis verliet.

Bij nadere inspectie bleek de woonkamer opgeruimd te zijn en het pakket schuim voor de volgende 20 vleugels vond ik 2 meter verderop. Oef, was dat schrikkuh...
Nog een plaatje van de tijdelijke opbergplaats (tot aan Zoetermeer van mijn DLG's) Dan moeten ze echt naar zolder is me ingeprent.
Hoe gaan jullie eigenlijk om met strenge vrouwen???
Gezellige dag, veel gelachen en een paar hoeven waar ik bijna niet meer op kon staan.
Loet