DJI Phantom Review

hier mijn filmpje gemaakt met de actionpro SD20F

dji phantom - YouTube

grtz

wel takke weer.

nog een lange weg te gaan kwa opname en weergave.

grtz

Laatst bewerkt door een moderator:
was zaterdag wel vrijwel windstil en het miezerde.

ben zelf niet geheel ontevreden .

ben aan het sparen voor een gopro black ;)

grtz en thnx allemaal

Eerste probeersel met mijn 808 #16 keycam na een grondige balancing van de propellers. Gaat echt al stukken beter zo! Nu nog een keer in echt goed zonlicht, dit was vlak voordat de avond viel.

netjes met de 808 gedaan.

ik wacht op mijn graupners e prop 8x5 en op de dubro.

dan balanseren en dan probeer ik het nog 1 x met de 808.

maar denk dat ik de gopro black ga halen.

trouwens ik heb ik dezelfde koffer gehaald bij bax.

thnx voor de tip nog

Ik zal ook echt nog even moeten sparen voor een Gopro. Het lullige is dat ik een Sony Nex5N heb liggen, maar daar kan ik zo weinig mee icm de Phantom.

Eerste probeersel met mijn 808 #16 keycam na een grondige balancing van de propellers. Gaat echt al stukken beter zo! Nu nog een keer in echt goed zonlicht, dit was vlak voordat de avond viel.

Ha "buurman"

Haha grote kans dat je mijn vader gefilmd hebt bij deze opnames. Ik had het met hem er vandaag over de Phantom en dat ik dat wel samen met mn broer wilde gaan aanschaffen. Toen vertelde hij dat hij er 1 had zien vliegen. Ik woon zelf op het Bizetpad. It's a small world ;)

Ha, wat grappig zeg. Ja, zoveel zie je er niet vliegen, dus dat zal inderdaad die van mij wel geweest zijn. Heb net een rondje gemaakt in het essepark. Er staat nu alleen wat veel wind, dus toch nog een beetje jello effect in mijn opname. Binnenkort eens gel-pads aanschaffen, zodat ik dat laatste beetje er ook nog uit kan krijgen.

Ik kan de Phantom overigens aanraden als beginplatform in de quadcopters. Het is erg leuk om ermee te vliegen. Het enige nadeel wat ik kan bedenken is de beperkte draagcapaciteit. Misschien dat dit op termijn een reden zal zijn om de Phantom te verkopen en voor een groter platform te gaan. Maar voorlopig nog niet, ik vind hem nog veel te leuk.

Testrun vanmiddag in het Essepark in Nieuwerkerk aan den IJssel. Beetje wind en nog steeds wat jello. Ik ga zo'n gelpad kopen om te kijken of dat een beetje wil dempen.

Best aardig beeld nog met die keychain. Valt me niet tegen! Geloof wel dat die keychains camera bekend staan om hun jello effect. Maar mooi resultaat! In wat voor modus heb je gevlogen? Gps of att?

Testrun vanmiddag in het Essepark in Nieuwerkerk aan den IJssel. Beetje wind en nog steeds wat jello. Ik ga zo'n gelpad kopen om te kijken of dat een beetje wil dempen.
welke setting van kleuren heb jij ingesteld bij je keychain?
2dhttp4.jpg

Best aardig beeld nog met die keychain. Valt me niet tegen! Geloof wel dat die keychains camera bekend staan om hun jello effect. Maar mooi resultaat! In wat voor modus heb je gevlogen? Gps of att?

Beide modussen. Het waaide nogal hard, dus drifte hij snel af in atti mode.

@Holysmoke: Ik heb precies dezelfde settings. Volgens mij zijn dit de default settings. Hoe dat zo? Ik heb wel de V0.67 MOV firmware geflashed.

@ Brandjeee: Heb nogal een grote muziekcollectie, dus veel om uit te kiezen.

Beide modussen. Het waaide nogal hard, dus drifte hij snel af in atti mode.

@Holysmoke: Ik heb precies dezelfde settings. Volgens mij zijn dit de default settings. Hoe dat zo? Ik heb wel de V0.67 MOV firmware geflashed.

@ Brandjeee: Heb nogal een grote muziekcollectie, dus veel om uit te kiezen.
nou default geeft bij mij minder goed beeld dan bij jou ..dacht je hebt settings aangepast. ik heb de color nu op warm staan geeft iets meer kleur

Back