Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Trouwens nog voor diegene die hem lastig vinden starten/weggooien, heb vandaag nog wat "slow-start" testjes gedaan. Daarbij heb ik de motor op 1/3 gas staan en gooi hem dan onder een hoek van nog geen 30 graden omhoog, géén rolhoek. Ik gooi trouwens deze kist altijd onderhands zoals op het filmpje met mijn rechterhand, heb mode 1 op m'n zender wat betekend dat ik dan met m'n mond de gas openschuif zodat ik met de linkerhand meteen hoogte bediening heb. Het langzaam starten ging prima, blijft gewoon doorvliegen, meer dan snelheid genoeg en bijna helemaal geen last van wegdraaien door de lage tork, scheelt echt veel. Probeer het anders maar eens op een grasbaan, gooi hem onder die hoek onderhands weg met een ferme worp zónder de motor aan, hij komt een aardig eind en is nog steeds heel goed te landen. (Wél zender aan natuurlijk....)
Groetjes,
Gerald
hoi gerald,
kan je op je eigen homepage aanpassen. Dat de spanwijdte niet 40cm is maar 47cm.
Hierdoor had ik de standaard graupner platen gekocht van 40x90cm. Maar die zijn dus te klein
Snel de accu's weer vol pompen, kan ik misschien nog een rondje . .
Jacob Bos
maar alleen als de onderzijde afwijkt van bovenzijde natuurlijk.
Alvast mijn dank.
Jacob
Vlieg jij in je achtertuin of zo?? :roll: ...zou ik ook wel willen!
Hoi,
Misschien kan Dirk er wat meer over vertellen, hij heeft volgens mij wel eens wat kleine tuigjes (Mothjes) met een gyrootje op rol laten vliegen
Grtz,
Menno
Ik ben al druk bezig geweest en heb mijn eerste Depron F-16 zover klaar, dat de onderdelen erop / eraan kunnen. Helaas staat meer dan de helft van de onderdelen nog bij HC in backorder...
Ik heb de slats en flaps ook voorbereid en scharnieren al mooi. Ik heb als scharnieren (op iemands aanraden) de inhoud van een aantal diskettes gebruikt. De "scharniertjes" zitten nu ook mooi in het Depron weggewerkt en na de paintjob is daar helemaal niets meer van te zien!
Wat denken jullie trouwens, valt dit kistje ook helemaal met de kwast te schilderen? Ik kan nl. nergens spuitlak op basis van acryl(aat) vinden. En het toeval wil dat mijn vriendin nog een aantal tubes acrylverf heeft liggen, die niet met het Depron een vreemde chemische reactie aangaat.
~Jolmer
Wat denken jullie trouwens, valt dit kistje ook helemaal met de kwast te schilderen? Ik kan nl. nergens spuitlak op basis van acryl(aat) vinden. En het toeval wil dat mijn vriendin nog een aantal tubes acrylverf heeft liggen, die niet met het Depron een vreemde chemische reactie aangaat.