De Zeventiende Eeuwse Gelagkamer

:help::help::help::help::help::help:

Ik hoorde vanmiddag een nummer op TLNT Blues een waarlijk SUPER mooi nummer, het swingt de pan uit, je wordt er rustig van ;)enz,enz....
De titel begon met PEOPLE......... en een klein stukje tekst, en een waarlijk groots instrumentaal stuk er achter.
Wie enig idee???????????
Ik móet het vinden!!!!

Op 929 op de kpn glasvezel, maar kan ook de tracklist niet vinden, was om ongeveer 16.30 uur.
XLNT Blues dus.
Was écht een super gaaf nummer hoor (vondt ik dan...)

Gaat niet lukken.... de tracklist geeft geen inzage in eerder gespeelde nummers:(
Zal de volgende dagen in de gaten houden, komt vast wel weer voorbij.
Dat is weer het nadeel van nonstop radio stations..... maar zal hem wel vinden:)

goede avond

klaas ik heb een pakje gekregen uit engeland.

ik had in oktober 4 fans gekocht voor de pc , 1 fans had een defect in zyn toerental weergave, 16544, in plaats van gemiddeld 1644rpm.

ik kryg morgen 1 gratis opgestuurd van het bedryf waar ik ze kocht , prima service is dat.

Ze hebben een beknopte playlist, dus als je hem weer hoort, dan snel kijken XLnt Radio

Ik ga het in de gaten houden Erik!
Buiten modlbouw heb ik meerdere hobby's.
Boeken; gebonden en éérste uitgaven.
Mijn pronkstuk: Het verdriet van België, van Hugo Claus, gebonden, eerste druk.....
Muziek: Alleen LP's; jaren lang heb ik gezocht naar 2 LP's; Over the Rainbow van Judy Garland. Gevonden in Antwepen in een klein obscuur LP winkeltje in Antwerpen,
"Sunny" van Bobby Hebb, gevonden in Amsterdam, ook een donker winkeltje....
Maar wat is er mooier dan een LP uit de hoes halen, een biertje opentrekken, en de naald langzaam op het vinyl laten zakken.........
Dat maakt je weer het jongetje:)

Dus.... deze gezochte LP die ik vanmiddag hoorde ga ik vinden hoor..;)

Ik zet de pc uit, licht op gedimd, en Vera Lynn met "we'll meet again" en nog een paar andere... lekker LP's draaien.
Véél betere geluidskwaliteit dan dat cd of ander digitaal gedoe;) :bye::bye::bye:

deze computerkast koop ik morgen op station den haag , heeft een leeg gewicht van 10 kg,

57 cm diep 57 cm hoog en 23 cm breed

LD0000603662.jpg

Back