TIMBERWOLF Forum veteraan 11 nov 2014 #8.082 de tweede pc is ook schoongemaakt en aangepast naar ideen QUA bedrading van 2014. nu nog de pc waar ik nu op zit. die is stoffig en kryg ook een schoonmaakbeurt en upgrade QUA bedrading. grt timberwolf
de tweede pc is ook schoongemaakt en aangepast naar ideen QUA bedrading van 2014. nu nog de pc waar ik nu op zit. die is stoffig en kryg ook een schoonmaakbeurt en upgrade QUA bedrading. grt timberwolf
*Klaas* 11 nov 2014 #8.084 TIMBERWOLF zei: nu nog de pc waar ik nu op zit. Klik om te vergroten... Zitten moet je op een stoel, niet op een pc!!!
TIMBERWOLF zei: nu nog de pc waar ik nu op zit. Klik om te vergroten... Zitten moet je op een stoel, niet op een pc!!!
PuchForLife 12 nov 2014 #8.087 de dag van de zotten 11-11-2014 het hoge woordt is eruit ik ben geslaagd maar op de dag van de gekken krijg ik zomaar een 9 ik wil maar een ding zeggen: Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
de dag van de zotten 11-11-2014 het hoge woordt is eruit ik ben geslaagd maar op de dag van de gekken krijg ik zomaar een 9 ik wil maar een ding zeggen:
*Hans* Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan 12 nov 2014 #8.090 gefeliciteerd! Waarvoor ben je geslaagd? Dat weten we nl. niet.
*Hans* Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan 12 nov 2014 #8.092 Top! Ook al een baan in het vooruitzicht?
TIMBERWOLF Forum veteraan 12 nov 2014 #8.098 de pc waar ik de laaste 6 maanden op zat , is nu uit elkaar gehaald en is schoongemaakt , van de stof . en nu kyken wat er aan verbeterd kan worden, het is een pc bouw van 4 jaar geleden . grt timberwolf
de pc waar ik de laaste 6 maanden op zat , is nu uit elkaar gehaald en is schoongemaakt , van de stof . en nu kyken wat er aan verbeterd kan worden, het is een pc bouw van 4 jaar geleden . grt timberwolf