De Zeventiende Eeuwse Gelagkamer

Computers, i-phone's, i-pads..........????????????????????
Mijn GSM is nog model ijskast, zonder internet en zo, maar ............. er zit wél een zaklamp in
Allemaal abracadabra voor mij hoor, ik ken alleen links en rechts gedraaid touw, en dek beplankings systemen..........

Een beetje autocad moet straks toch wel kunnen lijkt mij. Waar bestel jij de onderdelen?

Let bij autocad er even op dat die redelijk wat geheugen kan vragen. Zeker als je ook 3D gaat tekenen. Bij mij is een gig aan geheugengebruik niet uitzonderlijk. Daarnaast even bij autodesk kijken welke grafische kaarten gecertificeerd zijn. Nvidia heb ik nooit problemen mee gehad. Met AMD wel. Weergave van diagonale lijnen versprong bij in- en uitzoomen. Snap points waren wel goed. Maar het werkt irritant.

moederborden kunnen nu 32gb aan ,

by 4 gb of hoger moet je wel windows 64 bits gebruiken, , want 32bits windows begrypt niet meer dan 3,2 gb.

ik heb nu een videokaart in deze pc zitten die 2 gb aan eigen geheugen heeft.

dit is myn videokaart

asus-matrix-hd-5870-14-l.jpg

asus ati 5870 2gb

is 2 slots groot en was nieuw rond de 300 euro , ik kocht hem voor 100 euro 2 jaar oud op tweakers.

zoals meeste delen van deze pc. zyn tweede hands.

Gelukkig hoef ik van autocad alleen maar 2d of zelfs nog minder, een vieuwer te gebruiken, dat doe ik met mijn laptop probleemloos.

Ik houd wel van intel processors.

Maar ik zal daar eens gaan rondsnuffelen. Heb altijd alles in winkels gekocht. En ben vaak een beetje vies van internet aankopen. Vaak ook omdat ik geen credit card enz heb.

We gaan eens kieken. En eerst een rummetje en dan slaapies doen. Heb net gehoord dat ik morgen avond ook nog cursus heb. En dat is altijd leuk. :D

Back