*Klaas* 24 okt 2014 #7.544 Hier ook Tim, plaatste net een aanvulling in de topic stealers of instekers van Piet, en het duurde enkele minuten voor het geplaatst werd
Hier ook Tim, plaatste net een aanvulling in de topic stealers of instekers van Piet, en het duurde enkele minuten voor het geplaatst werd
Riksgewijs 24 okt 2014 #7.547 Yay... Maar ehh.. is er eigenlijk ook captain morgan Rum? Die is echt veel lekkerder en krijg je geen hoofdpijn van.
Yay... Maar ehh.. is er eigenlijk ook captain morgan Rum? Die is echt veel lekkerder en krijg je geen hoofdpijn van.
TIMBERWOLF Forum veteraan 25 okt 2014 #7.554 net 9 gaatjes geboord in de bovenkant van de kast zodat de 9 leds er in kunnen . nu nog alles yzervysel er kompleet er uit halen , en dan kan de test opbouw gesloopt worden en de computer opgebouwd worden. grt timberwolf
net 9 gaatjes geboord in de bovenkant van de kast zodat de 9 leds er in kunnen . nu nog alles yzervysel er kompleet er uit halen , en dan kan de test opbouw gesloopt worden en de computer opgebouwd worden. grt timberwolf
*Hans* Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan 25 okt 2014 #7.555 Ik leg de laatste loodjes aan de Batavia.
Jan Veraart 25 okt 2014 #7.558 *Hans* zei: Ik leg de laatste loodjes aan de Batavia. Klik om te vergroten... morgen maar eens een mooie eindfotorapportage maken met daglicht
*Hans* zei: Ik leg de laatste loodjes aan de Batavia. Klik om te vergroten... morgen maar eens een mooie eindfotorapportage maken met daglicht