Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik dacht dat bouwverslagen op forums zoals dit vragen om reacties en dus ook kritiek. Maar blijkbaar is dat dus niet zo. Als je géén kritiek kan verdragen dan vind ik dat je je verslag niet hier moet neerzetten!
Ik heb respect voor Germt en vind dat hij heel netjes bouwt, maar ik vind ook dat Harm een punt had over de schaal van sommige zaken zoals de roosters e.d. Mede omdat in het bouwverslag geoppert werd om historisch correct te bouwen. Dan kun je dit soort kritiek verwachten. Nu is er een mooi bouwverslag van het Wappen von Hamburg weg en dat is zonde en vooral ook kinderachtig!! Met Vriendelijke Groet Piet(san)
Forum Historische zeilschepen.
Nu het ik vanmiddag mijn volgende project aangeschaft de king of the Mississippi. waar hoort dit bouwverslag nu ergens thuis. dit is namelijk historische zeilschepen en ja dat is de Mississippi niet.?????
Ik zou hetgewoon hier doen Robert,afheeft ze geen zeilen hystorisch is ze wel.![]()
Dit is ook een schitterend model om eens te bouwen.