Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ha!! Ik ben nog een hele week vrij!
Voor mij als mede Dophyn "slachtoffer" een stevige borrel!![]()
Doe mij ook maar een borrel, ben een beetje verdrietig, 2 Agamemnon's weggegaan van het forum![]()
je ziet altijd mensen komen en gaan op de diverse fora, de actieve posters blijven een select gezelschap waar wij een vaste kern van vormen.
je ziet dat sommige alleen komen als ze met een probleem zitten, maar niet de moeite nemen om een verslag te maken cq bijhouden, maar daarna wel gewoon doorgaan met bouwen.
Pfff ik ben blij dat ik er wat foto's op heb gezet vandaag.
Maar daar had ik wel wat vragen bij![]()
Jij bent het hart van de vaste kern Robert.....![]()
je ziet dat sommige alleen komen als ze met een probleem zitten, maar niet de moeite nemen om een verslag te maken cq bijhouden,
je ziet altijd mensen komen en gaan op de diverse fora, de actieve posters blijven een select gezelschap waar wij een vaste kern van vormen.
Dat zijn onverwachte omstandigheden Ad, kan ons allemaal overkomen, en ach.... in de kroeg is het ook gezellig.
Stealers Wheel... heb ik nog LP's van, best goed hoor![]()
Kostte me maandelijks minimaal een dure modelkit
Dat is bij mij geen punt, ik drink uitsluitend gemeentepils.
Is wel saai, maar ook hier geldt: het is niet anders.
Mark Knopfler is wat mij betreft het omgekeerde verhaal van Rafferty. Dire Straits was ik niet echt een fan van, maar solo heeft hij veel mooie dingen gedaan: