frankwin 4 nov 2014 #8.001 Ik ga naar mijn bedstee toe Timber. Klaas kunnen we toch niet uit de tent lokken.
Baggeraar 5 nov 2014 #8.004 *Klaas* zei: Waar zijn toch de oude meesters gebleven Klik om te vergroten... Die man heeft zeker geen vijltje (rattestaart) om dat gat mooi pas te maken. Asgat zit nu te dicht tegen het vlak aan doordat de boor verliep. Knoeiwerk met plastic fantastic.
*Klaas* zei: Waar zijn toch de oude meesters gebleven Klik om te vergroten... Die man heeft zeker geen vijltje (rattestaart) om dat gat mooi pas te maken. Asgat zit nu te dicht tegen het vlak aan doordat de boor verliep. Knoeiwerk met plastic fantastic.
TIMBERWOLF Forum veteraan 5 nov 2014 #8.005 zo , als het een beetje lukt kan ik morgen middag met pc s verder. als de post, enz een beetje meewerken.
zo , als het een beetje lukt kan ik morgen middag met pc s verder. als de post, enz een beetje meewerken.
robertnl100 5 nov 2014 #8.007 Was vandaag nog even bij een klant met allemaal vaten. hier een paar foto's speciaal voor de vatenbouwers.
Was vandaag nog even bij een klant met allemaal vaten. hier een paar foto's speciaal voor de vatenbouwers.
TIMBERWOLF Forum veteraan 5 nov 2014 #8.013 ik ook franki tydens de reclame , over een kwartier is de serie weer over .