*Hans* Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan 21 okt 2014 #7.401 Overigens - vanavond over de 70 gasten in Historische Zeilschepen! Ik ben verbaasd!
TIMBERWOLF Forum veteraan 21 okt 2014 #7.405 vandaag de pc kast totaal leeggehaald , en schoon gezogen . je heb veel ruimte nodig als je zon kast leeghaalt nu uitvinden waar ik de gaatjes wil boren op de bovenkant van de kast , daar komen blauwe leds in . grt timberwolf
vandaag de pc kast totaal leeggehaald , en schoon gezogen . je heb veel ruimte nodig als je zon kast leeghaalt nu uitvinden waar ik de gaatjes wil boren op de bovenkant van de kast , daar komen blauwe leds in . grt timberwolf
*Hans* Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan 21 okt 2014 #7.407 Och, "maar" 61 gasten. Ik vind het een hoop! Voor zo'n ouwe L hobby die we hebben.
*Klaas* 21 okt 2014 #7.409 Komt steeds vaker voor, we hadden een paar weken geleden zelfs 14 gasten tegelijkertijd in de gelagkamer Maar ik heb nooit een rondje gezien
Komt steeds vaker voor, we hadden een paar weken geleden zelfs 14 gasten tegelijkertijd in de gelagkamer Maar ik heb nooit een rondje gezien
TIMBERWOLF Forum veteraan 21 okt 2014 #7.410 wat vind je van de inhoud van het paket wat ik vandaag kreeg klaas.
*Klaas* 21 okt 2014 #7.411 TIMBERWOLF zei: wat vind je van de inhoud van het paket wat ik vandaag kreeg klaas. Klik om te vergroten... Ziet er goed uit Tim, en een mazeltje voor die prijs, mag ook wel eens hé
TIMBERWOLF zei: wat vind je van de inhoud van het paket wat ik vandaag kreeg klaas. Klik om te vergroten... Ziet er goed uit Tim, en een mazeltje voor die prijs, mag ook wel eens hé
*Hans* Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan 21 okt 2014 #7.412 Hopla - rammelen aan die bel dan! Virtueel rondje van mij!
eagter 21 okt 2014 #7.420 Mooie beelden van de William Rex. Ik stond er wel van te kijken dat dit allemaal met de blote hand gebeurde. Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
Mooie beelden van de William Rex. Ik stond er wel van te kijken dat dit allemaal met de blote hand gebeurde.