De Zeven Provinciën Hans

Kijk mijn nieuwe model.. zojuist van mijn dochter gehad en komt bij de action weg....
Voor de ernstig maar zeeeeer geïnteresseerde kan ik hierover een apart topic starten.....;)
20200402_200723.jpg
20200402_200820.jpg

Vandaag is het project Zeven Provinciën definitief afgerond.
Alle luiken zijn er ook op gemaakt en dat maakt alles kompleet.
20200419_160631.jpg

Natuurlijk, ben ik trots op mijn afgerond project en heb ik regelmatig de vorderingen laten zien.
Ik heb genoten van het bouwen maar heb ook ontzettend veel geleerd tijdens het bouwen en ik hoop met dit verslag een steentje te hebben bijgedragen voor toekomstige bouwers.
Natuurlijk bedankt voor de zeer vele commentaren en de positieve geluiden. Dit heb ik gewaardeerd! Maar ook de kritische noten die geschreven zijn. Veelal volkomen terecht en dit is er uiteindelijk van terecht gekomen.
Toch wel een speciaal bedankje aan Kolderstok! Hans! Bedankt voor dit soort bouwpakketten en je beantwoordingen van de vragen etc.( ik spreek namens velen)
Ik zie natuurlijk in de andere verslagen al meerdere prachtige 7-p voorbijkomen. Ook handelingen waarvan ik nu denk.... had ik dat ook maar zo gedaan.
Ik heb veel mail en apps ontvangen in persoonlijke boodschappen. Ik zal ook hierin al jullie eventuele vragen blijven beantwoorden. Petje af voor de prachtige foto's van jullie schepen die ik ook daar heb ontvangen ( niet iedereen heeft een bouwverslag)
Kortom...... op naar een volgend schip.
Bijna 110 pagina's is dit verslag geworden en wordt regelmatig nog even terug gelezen door mezelf.
Ik plaats nog even wat foto's en dan hoop ik dat ik net op pagina 110 uit ga komen.
20200419_160541.jpg
20200419_160548.jpg
20200419_160636.jpg
20200419_160646.jpg

Laatst bewerkt:
Die pagina 110 ga je zeker halen. Schitterend model geworden!!!!
Ik heb het volgende tussendoor-project bijna af (nee, niet de fluyt) - volgende week worden de profi-foto's hiervan gemaakt.
Dus je kunt gewoon verder gaan met bouwen :-)

Een hele heeeeele diepe buiging... gefeliciteerd met een geweldig resultaat en een zeer gemeend dankjewel voor een fantastisch verslag.
Nu moet er alleen nog een moment komen waar wij het schip live kunnen bewonderen en jou persoonlijk de hand kunnen schudden..
Maar dat moment gaat zeker komen.

Hans, een fantastisch resultaat geworden, werkelijk een pracht van een schip.
Van harte gefeliciteerd, met deze mijlpaal, mede namens mijn directievleugel, die heeft hem ook even goed bekeken :wave

Back