Vandaag is het project Zeven Provinciën definitief afgerond.
Alle luiken zijn er ook op gemaakt en dat maakt alles kompleet.
Natuurlijk, ben ik trots op mijn afgerond project en heb ik regelmatig de vorderingen laten zien.
Ik heb genoten van het bouwen maar heb ook ontzettend veel geleerd tijdens het bouwen en ik hoop met dit verslag een steentje te hebben bijgedragen voor toekomstige bouwers.
Natuurlijk bedankt voor de zeer vele commentaren en de positieve geluiden. Dit heb ik gewaardeerd! Maar ook de kritische noten die geschreven zijn. Veelal volkomen terecht en dit is er uiteindelijk van terecht gekomen.
Toch wel een speciaal bedankje aan Kolderstok! Hans! Bedankt voor dit soort bouwpakketten en je beantwoordingen van de vragen etc.( ik spreek namens velen)
Ik zie natuurlijk in de andere verslagen al meerdere prachtige 7-p voorbijkomen. Ook handelingen waarvan ik nu denk.... had ik dat ook maar zo gedaan.
Ik heb veel mail en apps ontvangen in persoonlijke boodschappen. Ik zal ook hierin al jullie eventuele vragen blijven beantwoorden. Petje af voor de prachtige foto's van jullie schepen die ik ook daar heb ontvangen ( niet iedereen heeft een bouwverslag)
Kortom...... op naar een volgend schip.
Bijna 110 pagina's is dit verslag geworden en wordt regelmatig nog even terug gelezen door mezelf.
Ik plaats nog even wat foto's en dan hoop ik dat ik net op pagina 110 uit ga komen.