De Zeven Provinciën Hans

Briljant mooi is ‘t geworden! Bij de afwerking die je noemt horen ook nog de luiken van de geschutspoorten, of mis ik dan nog ‘iets’??

Sent from my iPad using Modelbouwforum.nl
Dat klopt hoor die hoop ik aankomend weekend te gaan maken. Ook nog wat van die resin-katvisjes verven en er op maken. En eerlijk, ik moet me er een beetje toe gaan zetten dit te gaan doen.;) ik denk tevens na over een volgende project en op dit moment weet ik dit nog niet zeker. Als ik wel wist wat ik zou gaan maken had ik wel doorgepakt en zaten ze er al op. Prutser noemde het ook al... je ziet soms uit naar het klaar zijn. Maar ook wel weer jammer dat het bijna klaar is

Dat klopt hoor die hoop ik aankomend weekend te gaan maken. Ook nog wat van die resin-katvisjes verven en er op maken. En eerlijk, ik moet me er een beetje toe gaan zetten dit te gaan doen.;) ik denk tevens na over een volgende project en op dit moment weet ik dit nog niet zeker. Als ik wel wist wat ik zou gaan maken had ik wel doorgepakt en zaten ze er al op. Prutser noemde het ook al... je ziet soms uit naar het klaar zijn. Maar ook wel weer jammer dat het bijna klaar is

Ha ha, weet wat je bedoelt. Zo heeft bij mij de Soleil Royal jaren zonder ra’s en zeilen in de vitrine gestaan. Opgroeiende jongens waren toen de oorzaak! Maar hou nog even vol dan, des te trotser kun je straks zijn als t echt helemaal af is!

En als je toch nog met de luiken aan de slag gaat, mag ik je dan ook een verzoekje doen voor een close-up van een geopend luik.? Ben wel benieuwd hoe je bevestiging aan de romp eruit ziet....

Arjan, een afgeknipt nageltje in het luik, gaatje in de romp en klaar is Arjan....

Dan krijg je dit:
. IMG_5328.JPG IMG_5329.JPG

Handig! ik heb het op m'n duifje geprobeerd met ductape, alleen dat werd een mislukking. Ga het op deze manier proberen.

Volgende keer seconde gellijm gebruiken. Die trekt niet in het hout zoals die vloeibare doet. Maar ik denk dat je het straks niet meer ziet.

Weet je al wat je volgende project word? Ben niet nieuwsgierig :)

Back