Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat klopt hoor die hoop ik aankomend weekend te gaan maken. Ook nog wat van die resin-katvisjes verven en er op maken. En eerlijk, ik moet me er een beetje toe gaan zetten dit te gaan doen.Briljant mooi is ‘t geworden! Bij de afwerking die je noemt horen ook nog de luiken van de geschutspoorten, of mis ik dan nog ‘iets’??
Sent from my iPad using Modelbouwforum.nl
Dat klopt hoor die hoop ik aankomend weekend te gaan maken. Ook nog wat van die resin-katvisjes verven en er op maken. En eerlijk, ik moet me er een beetje toe gaan zetten dit te gaan doen.ik denk tevens na over een volgende project en op dit moment weet ik dit nog niet zeker. Als ik wel wist wat ik zou gaan maken had ik wel doorgepakt en zaten ze er al op. Prutser noemde het ook al... je ziet soms uit naar het klaar zijn. Maar ook wel weer jammer dat het bijna klaar is
Arjan, een afgeknipt nageltje in het luik, gaatje in de romp en klaar is Arjan....
Dan krijg je dit:
.Bekijk bijlage 359172 Bekijk bijlage 359173
De lijm loopt ietsie uit. Mijn ervaring is dat na het spuiten je er niets meer van ziet. Aangezien ik dit verlijm in 1.7 mm wil ik dit goed vast lijmen. Komt goed... hoop ikEen ietsie te veel lijm Hans aan je oogboutjes....