WillydeWoofer
Forum veteraan
Reken maar van yes!Ah nee, Wil kijk uit en blijf alert. Als de antibiotica niet direct aanslaat wijs ze dan op NWDI of vleesetende bacterie. Het protocol staat op de site van de brandwonden stichting.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Reken maar van yes!Ah nee, Wil kijk uit en blijf alert. Als de antibiotica niet direct aanslaat wijs ze dan op NWDI of vleesetende bacterie. Het protocol staat op de site van de brandwonden stichting.
Yep, naast buienradar is er ook tekenradar https://www.tekenradar.nlZou logischerwijs dus een teek kunnen zijn, die zitten overal.
.........
Ik heb al voor mezelf in gedachten dat ik pas over een paar weken mijn rechterarm weer een beetje kan gebruiken dus ik leg de verwachting heel laag.
......GJ
Je bent ze aan het opsparen?Ik ben vanmiddag ook zelf gestopt met de morfine achtige pijnstillers en heb de paracetamol gehalveerd.
Even een dag pijn lijden en dan kijken hoe het gaat.
Ja waarvan paracetamol het grootste risico vormt.Ook de lever vormt een risico bij teveel pijnstillers.
Nu staan of zitten we haaks tegenover elkaar.Paracetamol is het minst schadelijk, het belast de lever het minst.
Het is ook het enige dat ik mag hebben.
Leverpatiënten mogen niks anders.
Nu pas? Met een kleine drone (+ camera) kun je ook prima binnen vliegen.Ik begin me wat te vervelen, misschien maar een klein goedkoop drone ding bestellen, dan kan ik in de tuin vliegen.
Dat is mooi helemaal waardeloos.Maar ik was net bij fysio en de pijn die ik heb is waarschijnlijk van een zenuw die beschadigd is of klem zit, dan helpt niks.