Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de fourstar 40 is niks mis mee..
ging puur over de 60. iets met de verschaling wat niet goed is gegaan, of dat de rechtstreekse verschaling niet vertaalde naar dezelfde vliegeigenschappen.
er was iets mee dat ie vanuit een rol redelijk naar de buik van het toestel trekt oid.
meskant was op die manier ook iets mee.
schijnbaar is bij de venture positie en/of instelhoeken een tik veranderd, waardoor dit verbeterd/weg is.
Ik zie dat echt niet, maar ik weet inmiddels hoe het moet.ik heb geen zin om weer een hoop welles nietus gezeik aan te halen maar als je even kijkt op je tekening dan kan je zien dat het hoogteroer afgeschuind dient te worden (net als bij 99% van alle vliegtuigen) .... als je twijvelt dan kijk je gewoon even bij je andere toestellen om te zien hoe het daar gedaan is.
hieronder een screenshot van je tekening, de rode pijl wijst naar de afschuining.. stabilo (ofwel het deel dat aan de romp zit) is vlak en het hoogteroer (ding wat beweegt) is afgeschuind
Bekijk bijlage 438742
Dan wel dat ding goed in elkaar zetten... want zo klopt er geen hol van...
Beter slecht gejat dan goed ontworpen... een goede grap hoef je niet uit te leggen.
Hier de correcte montage der onderdelen... anders wordt het niet strak.
Deze is van DuBro en komt met verschillende inzetstukjes...
Bekijk bijlage 438794
Zal de printer zo aanzetten..![]()
Je moet ook onderaan de ladder beginnen. Bouw eens een makkelijk kitje, gewoon om in de wereld te duiken!De Massimo, die ook nog een keer af moet, is ook een kit.
Iemand anders ging me daar mee helpen. Ik lees in het boekje, kijk op de tekening en wist werkelijk niet hoe te beginnen.
Vriend G. erbij gehaald. Hij kijkt even en zegt drie ribben van de vleugel moeten op elkaar gelijmd worden. Wat? Hoe kan hij dat nou weten?
Tja, er stonden een paar lijntjes!? Het zal wel.
Deze man kan, net als de meeste andere modelbouwers, ook niet plotseling uit zichzelf een partituur lezen. Gek heh!
Je moet ook onderaan de ladder beginnen. Bouw eens een makkelijk kitje, gewoon om in de wereld te duiken!De Massimo, die ook nog een keer af moet, is ook een kit.
Iemand anders ging me daar mee helpen. Ik lees in het boekje, kijk op de tekening en wist werkelijk niet hoe te beginnen.
Vriend G. erbij gehaald. Hij kijkt even en zegt drie ribben van de vleugel moeten op elkaar gelijmd worden. Wat? Hoe kan hij dat nou weten?
Tja, er stonden een paar lijntjes!? Het zal wel.
Deze man kan, net als de meeste andere modelbouwers, ook niet plotseling uit zichzelf een partituur lezen. Gek heh!
Je moet ook onderaan de ladder beginnen. Bouw eens een makkelijk kitje, gewoon om in de wereld te duiken!
Leren doe je in verschillende fases. Je bent nu bewust onbekwaam, de beste leerfase.....
Je moet ook onderaan de ladder beginnen. Bouw eens een makkelijk kitje, gewoon om in de wereld te duiken!
Leren doe je in verschillende fases. Je bent nu bewust onbekwaam, de beste leerfase.....
Ik heb nog een eenvoudig kitje liggen....robbe bingo e. Interesse?
Tja, als ik bij jou trompet wil leren spelen zal ik toch een basis moeten opbouwen.....zolang duurt dat toch niet?Vanwege mijn uiterst hoge leeftijd, sla ik een paar vazen over. En dat gaat nog lukken ook.