Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oppakken en schoonmaakwerkzaamheden laten doen op de corona afdeling, zonder beschermingsmiddelen.
Het is toch maar een griepje...
GJ
Loftrompet? Deze moet je kennen Wil. Dit is al oud.. in de 70er jaren lagen we al dubbel. Een vrind van me had een aantal LP’s. Ontrimbare muziekalaria...
En het kan nog erger...
Wees gewaarschuwd, je dag kan niet meer stuk na het beluisteren van deze muze en harmonie...
Om de links te kunnen plaatsen, moest het geluid even uit. Je crasht van het lachen...
Gr Bas
Ja, ik weet het.
Tijdens het onderzoek een paar weken geleden hadden ze geen anesthesist dus ik moest alles onder bewustzijn ondergaan.
En ik zou afgelopen week een CT scan krijgen, kon ook niet doorgaan.
En het EMC is echt een enorm ziekenhuis!
Dus mensen, uitkijken, geen ongelukken maken want er is geen plek.
Iets positiefs...
Wil, ik kom volgende week wel even langs met der Flitzer.
Gaan we driftend door Vught.
Ik moet mevrouw de fret nog ophalen.
Bekijk bijlage 435753
Het gaat om de IC bedden. die liggen vol. Dus als er iemand naar de IC moet, moeten ze keuzes gaan maken waar je niet aan wil denken.
Nou, het gaat ook de totale zorg aan.
Er worden nu mensen op de IC ingezet die er normaal gesproken niet werken.
Dus alle soorten van zorg komt in de problemen.
Bij mij was het een ERCP, een operatie via de slokdarm.
Normaal krijg je een roesje, nu was er geen anesthesist dus ik heb 41 minuten marteling meegemaakt.
En ik zou volgende week een scan krijgen, dat zou al gebeuren in het kinderziekenhuis omdat er ook geen mensen meer waren in het normale ziekenhuis, maar dat is nu verplaatst naar begin mei.
Ik lees nog niks dat de versoepelingen niet door gaan.
Als het ingetrokken word zullen er zeker weer idioten gaan demonstreren.
Oppakken en schoonmaakwerkzaamheden laten doen op de corona afdeling, zonder beschermingsmiddelen.
Het is toch maar een griepje...
GJ
Welk vaccin heb je gehad?Ik heb gisteren de 2e prik gehad.
Ik ga het nu koud krijgen, word rillerig en spierpijn.
Denk dat het gaat werken.
Net een heet bad genomen om op te warmen maar ik duik nu mijn bed in.
Dus niet bellen Wil.
GJ
Ruim n jaar in Corona, en er is geen enkele voorziening in de zorg aangepast/opgeschaald. Hebben we zitten slapen.
Wat ik denk, Corona tast ook het denkvermogen aan.
Waar blijft het leger? Vaccineren, zorghulp, hupsakee, gas erop!!
Op dit moment ergens boven de Waddeneilanden of er net een stukje voorbij richting de west, op weg naar de Brexit.Bert, waar drijf je ?
Elke Jodokus kun je toch leren iemand een spuitje te geven!?
Alle kritiek op de belabberde organisatie wordt weggewuifd..