Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb inderdaad alle tekeningen en ook de Hollandse beschrijving. Wat ik er even van heb gelezen ook zeer duidelijk en verzorgd.
Deze heb ik niet meer. Het papier was zodanig verteerd dat het aan alle kanten scheurde. Daarnaast waren de tekeningen totaal niet kloppend. Je zou moeten proberen om tekeningen van de Zeven Provinciën te bemachtigen die wel juist zijn.Heb je de tekening van de zeilenset?
Ok dank voor je info en snelle reactieDeze heb ik niet meer. Het papier was zodanig verteerd dat het aan alle kanten scheurde. Daarnaast waren de tekeningen totaal niet kloppend. Je zou moeten proberen om tekeningen van de Zeven Provinciën te bemachtigen die wel juist zijn.
Ik had je vorige post te snel gelezen. Voor zover ik weet was er geen zeilenpakket voor de Friesland. Ik dacht even dat je het over de tuigagetekening had van de Friesland. Deze klopte namelijk niet. Wat dat betreft is het tuigageplan en zeilenplan voor de Zeven Provincieen beter. Maar ik weet niet of Kolderstok je deze plannen los wilt leveren.Ok dank voor je info en snelle reactie
Ik zie de modellen op de foto ook altijd zonder zeilen
Had dubbele exemplaren van de Eendracht liggen, maar die vind ik niet staan
Kan natuurlijk je suggestie volgen maar vroeg me af of die tekeningen bestaan?
Mooi schip Hans. Dank voor de reportage.Bekijk bijlage 564666 Bekijk bijlage 564667 Bekijk bijlage 564668 Bekijk bijlage 564669
Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen nog en een mooie jaarwisseling en nog heel veel fijne bouwuurtjes!
Wat je al niet vindt in de kringloop. Een beetje kringloop en een beetje eigen inbreng. Top.Bedankt voor jullie mooie complimenten!
Nog even een foto vanuit het begin van de start, toen mijn dochter de doos kocht in een kringloopwinkel.
Bekijk bijlage 564784
Dan is het zeker wel iets geworden.