Dit blijft genieten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Naar aanleiding van een tip van Hans heb ik dit ook gedaan bij een paar lelijke plekjes van de botter, en dat werkt inderdaad perfect, je kunt niet meer vinden waar ik die correcties gemaakt heb.Dit is een stopwas die ik over had toen ik aan antiekrestauratie deed
Geld dat ook voor deze tekst *Hans*, want het is niet “om de Kolderstok website” maar “op” de Kolderstok websiteNb. Ik hoor het ook graag als er taalfouten om de kolderstok website staan. Levert een gratis schrijfblokje op voor de melder![]()
Geld dat ook voor deze tekst *Hans*, want het is niet “om de Kolderstok website” maar “op” de Kolderstok website![]()
Nb. Ik hoor het ook graag als er taalfouten op de kolderstok website staan. Levert een gratis schrijfblokje op voor de melder![]()
De romp is zo goed als klaar en ook de buitentrap is aangebracht. Hierbij even een overzichtsfoto.
Bekijk bijlage 400527
Nu aan de kanonnen moet gaan beginnen vond ik het even leuk om wat aan de boegspriet verder te werken en voor ik het wist was deze klaar. Natuurlijk moeten er nog blokken op etc.
Bekijk bijlage 400528
Het kniestuk bestaat uit 2 delen onderling verbonden met een messingpin voor de sterkte.
Het kniestuk is zwart geworden alsmede de beide ezelshoofden. Ook de mars is zwart.
De spriet zelf is gezet in gamma binnenbeits Palisander. Hierbij is het lichter als de romp. Dit is ook wel een beetje de opzet aangezien de masten van grenen waren.
Het nadeel van dit soort beitsen is dat het ontzettend gaat glimmen en vandaar dat ik alles weer in de matte lak hebt gespoten.
Hierbij het resultaat.Bekijk bijlage 400543 Bekijk bijlage 400544
Toch correct geschreven hoor. Het was een aanduiding voor een gedeelte van onze aardbol lijkt me?
Maar ook ik, schrijf op het forum nogal eens iets gehaast waardoor zelfs de zinsopbouw niet klopt![]()
“Geschat wordt dat de Nederlanden in haar hoogtijdagen meer dan 2000 schepen heeft varen,”
InderdaadPfff - ik heb weer wat losgemaakt....
Nb. Ik hoor het ook graag als er taalfouten op de kolderstok website staan. Levert een gratis schrijfblokje op voor de melder![]()
Moet "kolderstok" niet met een hoofdletter?![]()