De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
"voorrang verlenen" klinkt mij als "verkeer"...

Maar mischien heb je wel gelijk....

ZO! Dat had je niet verwacht he? dat ik je gelijk zou kunnen geven?

Duke Puff is de sleutel tot
In that case: the end of the world is nigh….

Maar als Duke Puff moet kiezen wie er gelijk heeft, heeft ie nu een dilemma.... hij wil nog niet dood gevonden worden als ie een Brabo gelijk geeft, en hij zal net zo weinig zin hebben een Fries gelijk te geven... :D :D :D

Laatst bewerkt:
Laat ik het even omdraaien, als iemand zich niet aangesproken wil voelen, dan reageert tie maar.
Soort opt-in opt-out, dan wordt daar een volgende keer ook weer geen rekening mee gehouden.
Of de naam of namen, voor wie het expliciet niet bedoeld is wordt uitgebreid kenbaar gemaakt.:)

Laatst bewerkt:
Het was mij wel duidelijk wie dat “we” zijn. Maakt ook niet zo uit, allemaal even erg.

Laat ik het even omdraaien, als iemand zich niet aangesproken wil voelen, dan reageert tie maar.
Nee, dat is de wereld op z'n kop. Dan moet ik elke keer reageren als ik me niet aangesproken wens te voelen. Kan nooit de bedoeling zijn; dat begint mij teveel op 'trumpiaanse logica' te lijken.

Hobbyist zei:
Of de naam of namen, voor wie het expliciet niet bedoeld is wordt uitgebreid kenbaar gemaakt.:)
Dat lijkt me een beter plan. Hoeveel leden heeft het forum? Een aantal duizend.
Dan ben je wel even bezig met namen te noteren.
Succes....:bye:

Soort opt-in opt-out, dan wordt daar een volgende keer ook weer geen rekening mee gehouden.
Begin dan maar met het uitgebreid kenbaar maken van mijn naam en herhaal dat ook elke keer als je weer eens de onbedwingbare neiging krijgt om voor anderen te willen spreken. Of een Brabander of een Fries hier op de MBF-Berg ooit wel eens gelijk hebben gehad laat ik in het midden (hoewel ik dat ten zeerste betwijfel en 'we' daarin totaal niet geinteresseerd zijn), maar dat His Pufness een keuze zou moeten maken wie daarvoor in aanmerking zou moeten komen heeft natuurlijk een hoog :offtopic:-gehalte.

Geef ze gelijk, hebben we dat gehad, Ik ben wel benieuwd hoe je je scheert met een lasbril op, dat felle licht heb ik ooit gezien, met volle zon, niet fijn.

Tsja... wat moeten we daar nu weer van vinden?

Één ding is zeker, sommigen vinden er desondanks toch wat van....

Tsja... wat moeten we daar nu weer van vinden?
Wie is we? Jij en ik? Jan in ieder geval al niet.
Wat we er van moeten vinden?
Wat we zo wie zo niet moeten doen is er bij stil staan.
Stil staan is achteruitgang.
De Berg bevolking kan bewust of onbewust erg selectief lezen, waarbij ik als achteruitgang dus niet bedoel het flatergaatje.
Één ding is zeker, sommigen vinden er desondanks toch wat van....
Of het dan hun eigen mening is, (uitgezonderd Jan). of dat het structureel met de kont tegen de krib is.
Die kont tegen de krib draaiers, die zijn prima te sturen.

Wil je niet dat ze massaal aan komen zetten om een vorkje mee te kunnen prikken bij een BBQ of zo.
Dan kondig je gewoon aan dat zoiets georganiseerd gaat worden.
Waarbij je dan er vanop aan kan, dat niemand komt opdagen, uitgezonderd Jan, die zou zomaar vanuit het niets aan kunnen komen waaien.

Jan, die zou zomaar vanuit het niets aan kunnen komen waaien.

Mijn BMI-berekening komt uit op 21,2, dus wat je hier beweert is nogal onmogelijk. Nu moet ik toegeven, dat ik wel af en toe wat last heb van flatulentie, maar dit neemt nog niet dusdanig ernstige vormen aan dat ik dit kan gebruiken als voortstuwing. Ook zal de orkaan Dorian tegen alle verwachtingen in niet alleen Alabama, maar ook het pittoreske Zuid-Hollandse dorpje Maasland missen, dus dit is ook geen optie.

Dus.............hoe dacht jij, dat ik dit voor elkaar zou kunnen krijgen? Nounounou nou?

Geef ze gelijk, hebben we dat gehad...........

Jij je zin: ze hebben gelijk.

Nu kunnen ze weer bladzijden vol gaan blabla-bla-en over wie van de twee het meeste gelijk heeft. Was dat je bedoeling?

Jij je zin: ze hebben gelijk.

Nu kunnen ze weer bladzijden vol gaan blabla-bla-en over wie van de twee het meeste gelijk heeft. Was dat je bedoeling?

Niet echt, naar op zich best amusant, north versus south..... de ondertiteling is wel een puntje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back