De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja... een soort van Poncho met ingebouwd zuidwestertje, maar het spettert denk ik wel ontzettend in je ogen....

Nee... Friezen kunnen niet dooien...
"Het" kan dooien of friezen (nou ja, eigenlijk "vriezen" maar dan is de grap een beetje weg, en dat vinden de niet-Friezen dan weer minder lollig, dus je moet wat)…

Dus het is of-of... niet "ook"

Ik heb wel eens dooie Friezen gezien, maar dat is heel iets anders, en ook niet echt lollig (tenzij je zelf een wel héél fanatieke Groninger of Brabo bent natuurlijk....)

Tja de Friezen zijn dan misschien niet zo erg als in het zuiden maar hoe noordelijker je gaat hoe simpeler het wordt.... en de onverstaanbaarheid neemt ook nog eens toe.

hoe noordelijker je gaat hoe simpeler het wordt.... en de onverstaanbaarheid neemt ook nog eens toe
Dat is natuurlijk wel in directe tegenspraak met elkaar, he?

Maar ik had dan eigenlijk wel verwacht dat jij in Lapland zou gaan wonen of zo....

Dat is natuurlijk wel in directe tegenspraak met elkaar, he?

Nee.... dat is iets te simpel gedacht....... de kern van het probleem.

Maar ik had dan eigenlijk wel verwacht dat jij in Lapland zou gaan wonen of zo....

Je zit er niet ver naast... het is inderdaad het plan om over 8 tot 10 jaar permanent in Noorwegen te gaan wonen... er is daar wat meer ruimte

het is mijn comfort zone.
Oh je tuintje is te klein.
Dus jij had gedacht, als je in een Yurt gaat wonen in één van de dichtstbevolkte landen ter wereld, dat je dan de ruimte krijgt?
Het zal ongetwijfeld goed vertoeven zijn in een Yurt en er is meer dan een voldoende grote comfort zone zijn, als je het tentje gewoon in Mongolië had laten staan.
Of als het frisse klimaat je tegen staat, Australië is ook een goed alternatief.
Maar ik vraag me dan wel een beetje af of je met de plantenhandel daar binnen komt.

Laatst bewerkt:
Ruimte krijgen? Is dat net zoiets als voorrang verlenen? Het hoort wel maar men doet het niet...

Ruimte krijgen? Is dat net zoiets als voorrang verlenen? Het hoort wel maar men doet het niet...
Als er een aannemelijke reden is dat je ergens voorrang voor moet krijgen, dan krijg je dat ook. Tenminste dat is mijn ervaring.
Dus als jij meent dat je ergens voorrang voor moet krijgen en je krijgt dat niet, dan is er ook geen reden om je ergens voorrang voor te geven.

Hoe simpel kan het toch zijn.

Het hoort wel maar men doet het niet...
Je zou Friesland eens moeten proberen... want wat jij beschrijft herken ik niet... Of ben jij er zo een die 100 keer voorrang krijgt zonder het op te merken, en één keer niet en daar gelijk de hele week van van slag bent?

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat tie het niet over het verkeer heeft maar over een instantie of zo, waarvan hij vind dat hij speciaal is.
En daardoor een voorkeursbehandeling wil afdwingen en het vervolgens niet krijgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back