hobbyist
Forum veteraan
Gaan we discrimineren, import polderbewoner?Je komt uit Brabant.... je IP adres is niet het probleem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gaan we discrimineren, import polderbewoner?Je komt uit Brabant.... je IP adres is niet het probleem
Nou ja... aan de andere kant vind ik eigenlijk wel dat jij een Burkha MOET dragen.....Gaan we discrimineren, import polderbewoner?
Maar ook Friezen kunnen dooien....Zucht.... Volgens mij is het probleem dat jij NIET uit Brabant komt.... En dat zeg ik, als Fries....
Dat is natuurlijk wel in directe tegenspraak met elkaar, he?hoe noordelijker je gaat hoe simpeler het wordt.... en de onverstaanbaarheid neemt ook nog eens toe
Dat is natuurlijk wel in directe tegenspraak met elkaar, he?
Maar ik had dan eigenlijk wel verwacht dat jij in Lapland zou gaan wonen of zo....
Ja, nu nog wel....het is inderdaad het plan om over 8 tot 10 jaar permanent in Noorwegen te gaan wonen... er is daar wat meer ruimte
Is dat vanwege je ego? Of krijg je klachten van de buren?er is daar wat meer ruimte
Is dat vanwege je ego? Of krijg je klachten van de buren?
![]()
![]()
![]()
Heu... dat is toch hetzelfde?het is mijn comfort zone
Oh je tuintje is te klein.het is mijn comfort zone.
Als er een aannemelijke reden is dat je ergens voorrang voor moet krijgen, dan krijg je dat ook. Tenminste dat is mijn ervaring.Ruimte krijgen? Is dat net zoiets als voorrang verlenen? Het hoort wel maar men doet het niet...
Je zou Friesland eens moeten proberen... want wat jij beschrijft herken ik niet... Of ben jij er zo een die 100 keer voorrang krijgt zonder het op te merken, en één keer niet en daar gelijk de hele week van van slag bent?Het hoort wel maar men doet het niet...