Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee... maar mijn hersens WERKEN anders dan de jouwe...Ben je doof en of woord blind?
Ik weet niet wat voor problemen jij allemaal nog meer hebt....Waarom verbaast me dat nou niet, zijn “we” al je persoonlijkheden of hebben meer dit probleem? Zo moeilijk is het nu ook weer niet.....
Ik zei toch al dat die Roel het beter begreep, Puff? Verzet je daar nu eens niet tegen....Heren, heren...
De bezigheden van een machinist mogen nooit en te nimmer in 'werken' ontaarden.
Schrijft de machinekamer psycholoog.Nee... maar mijn hersens WERKEN anders dan de jouwe...![]()
Hoe hoog staat bij jou het onkruid eigenlijk in de tuin en op de oprit?zoals een ander zijn gazonnetje maait omdat hij kort gras mooier vind
Ik zei toch al dat die Roel het beter begreep, Puff?
Niks.... heb je weer eens last van je Ego dat je denkt dat anderen jou nodig hebben?Wat heb je van me nodig?
Hoog.... Mij boeit het niet. Ik zei toch ook "zoals een ander...."??? Wat was daar onduidelijk aan?Hoe hoog staat bij jou het onkruid eigenlijk in de tuin en op de oprit?
Oh een 2e porseleinkast, heb ik ook.daar heb ik een afwasmachine voor, die ik met nauwlettend ook in goed werkende conditie houd...
Ik heb geen Ego, maar een Ega.Niks.... heb je weer eens last van je Ego dat je denkt dat anderen jou nodig hebben?
Keep on dreaming.Brutus zei:En om gelijk maar even de bijdehante opmerkingen te vlug af te zijn...
Als je dat ding net zo in conditie houdt als je schrijfstijl, vrees ik het ergste. Nauwlettend of niet.Brutus zei:ik doe ook nooit de afwas, daar heb ik een afwasmachine voor, die ik met nauwlettend ook in goed werkende conditie houd...
Nee hoor... is heel simpel: Doet het niet? Nieuwe kopen. Ik ga toch zeker niet WERKEN in mijn vrije tijd?Als je dat ding net zo in conditie houdt als je schrijfstijl, vrees ik het ergste. Nauwlettend of niet.
Dat is nu ons verschil klussen of zoals dat bij jou heet "werken", doe ik in de vrije tijd.Nee hoor... is heel simpel: Doet het niet? Nieuwe kopen. Ik ga toch zeker niet WERKEN in mijn vrije tijd?
Jij ook hè?Keep on dreaming.
Ik ook niet... Vandaar dat ik zo'n hekel heb aan werken, want daar krijg ik geen poen voor....In de baas zijn tijd, hoef ik niets te doen voor de poen.