Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Moet het per sé een andere Berg zijn? Wat dacht je van een smeltende ijsvlakte? Het schijnt, dat tegenwoordig Groenland in het centrum van de belangstelling staat. Voor onze zeevarende is zo'n boel-veel water een vertrouwd gezicht, hoewel hij er waarschijnlijk nog niet mee vertrouwd is, dat honden er op kunnen lopen en voor degene, die zo graag de grote stille heide bezoekt (waar aan de bosrand onmiskenbaar iets zichtbaar is, dat niet pluis is) is het weer eens iets heel anders.Prima.... mag dat op een andere Berg... ver weg of zo....
... en voor degene, die zo graag de grote stille heide bezoekt (waar aan de bosrand onmiskenbaar iets zichtbaar is, dat niet pluis is) is het weer eens iets heel anders.
Ga je je als de sodemieter zinvol maken, desnoods ga je maar thee blaadjes plukken!Je denkt toch niet dat ik terug ga scrollen op de Berg?... behalve het huidige geleuter, is er niks zinlozer dan dat.... gewoon ff....
Had ik het tegen jou? Daggutnie(t). Of heet jij tegenwoordig Roel? (daggutooknie(t).Je denkt toch niet dat ik terug ga scrollen op de Berg?.....
Gelukkig niet, maar kan dan de hulpverlening niet via pb? Zo komen we er nooit vanaf.Had ik het tegen jou? Daggutnie(t). Of heet jij tegenwoordig Roel? (daggutooknie(t).
Als Puff al blaadjes plukt, is dat vrijwel zeker van een heel ander soort "kruid"....desnoods ga je maar thee blaadjes plukken!
Teveel olie??Correct en tegen juist.
Onkruid.
Sterk spul hè, die Beerenburg.Correct en tegen juist.
Onkruid.
Dat is eigenlijk ook heel goed voor je, dat je niet zoveel weet.ik weet niet van welke planeet sommige afkomstig zijn
Ja.Of weet hobbyist ons te vertellen, dat het geheel iets anders is?
Nou dan heb je dat al vast voor elkaar.De drankvoorraad is zeer wel op orde.....