Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wil je in het vervolg meer to the point zijn, dan eerst een dwaalspoor uitzetten.Nee, is geschiedenis
Oh ga je een dialoog armpje drukken organiseren?blijkbaar niet jouw sterkste kant.
En... wat heeft dat te maken met überhaupt wat dan ook?Ehh, wie was hier eerder op die Berg ?
Oh ben je er zo eentje, een discussie proberen uit te lokken door op de persoon te spelen en als je to the point wordt geroepen er tussen uit te peren.Nee, Nee.
Hoe moet ik dat nu weten?Waarom
Hoe bedoel je dat?Hoe moet ik dat nu weten?
Nou gewoon... zoals ik het zeg. Hoe moet ik nu weten waarom Rene iets wel of niet doet?Hoe bedoel je dat?
Van Leon weet ik dat niet, maar ikke in elk geval absoluut niks.... tenminste, niks wat ik niet WIL doen.... Oh, de ontberingen van het zeemansbestaan...Jullie hebben momenteel wel heeeeeeel erg weinig om handen, hè?
Dat lijkt me vrij logisch of zit jij hoogzomer in je achtertuintje met dikke wollen wanten aan?Jullie hebben momenteel wel heeeeeeel erg weinig om handen, hè?
Zeg ehm, je gaat toch niet elk wisse wasje wat je aan dagbesteding in de schoot geworpen krijgt aan Jan door brieven, laat staan verantwoorden?Ik heb wat te doen vandaag....
Jij haalde het woord thee als eerste weer tevoorschijn via je toetsenbordje.Prima.... mag dat op een andere Berg... ver weg of zo....
Niet te snel werken, dan blijf je lekker bezig, doe ik ook.Maar überhaupt is het natuurlijk best wel bijzonder dat ik wat te doen heb in mijn verlof.