Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Misschien zijn er vriendjes in het buitenBergse, pas op als ze thee drinken hé, straks is je eigen schoorsteen ook zo groot.
Probeer het eens visueel.......au!Jouw geest gaat mijn voorstellingsvermogen ruim te boven.
Ik heb daar vrede mee.
"zoiets" heb ik wel liggen, en ook geen principiële bezwaren tegen.Of je knutselt er gewoon zo`n E.stab in, dan vliegt ie vanzelf altijd goed.
Zonde van de botten, zodra die bij het beton komt houdt het op, je denkt toch niet dat ik getunnel toe sta hé.
Zozozozo.... Snode plannen aan 't smeden?
Puf for president? Of precedent, wat maakt 't uit...
Ik heb hier reeds lange tijd (ca10 jaar), een ruim 15 jaar jonge Vario hughes 500 met vijf-blad's rotor staan die ik graag weer eens wil laten vliegen. Liefst met hulp van een kundige vriend.
Gatvrrrrrr de gatvrrrr serieus thee drinken brrrrrr, bah, iiighhh!Als dat ding verder vliegklaar is: breng maar langs (en kom zelf ook mee) dan regelen we dat....
Sorry voor het off-topic (want serieus)....
@Roel van Essen , je mist vier flessen van je voorraad, oorzaak moet je bij het beheer zoeken en aanverwante schepsels. De buiten vriezer is nu gesloten voor reparatie...
De presentatie van Duke Puf 40% is uitgesteld tot nader order. Als president/Duke had ik het defensie/beveiligings budget verdubbeld naar zeker twee keer niks maar ja het tere achterwerk is zo gehecht aan het pluche blijkbaar.