De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb niks met die zoem dingen, het zijn gewoon grasmaaiers maar dan verkeerd om, bovendien je hebt twee handen nodig om te besturen hoe kan je dan roken en een borrel pakken, onhandig bah.

Of je knutselt er gewoon zo`n E.stab in, dan vliegt ie vanzelf altijd goed.
"zoiets" heb ik wel liggen, en ook geen principiële bezwaren tegen.
Maar enkel pas als ze "zonder"; goed vliegt.

Maar nu weer terug naar de echt belangrijke zaken!

Zonde van de botten, zodra die bij het beton komt houdt het op, je denkt toch niet dat ik getunnel toe sta hé.

Dat had je eerder moeten zeggen. Zojuist komt-ie binnen met de 4e fles ijs- en ijskoud spul.

2_gat_1.jpg

Hmmm...
Zo te zien is dat wel de laatste fles die Diesel brengt.
Ongehoord, nergens voor nodig; je had ook gewoon even een volgend flesje kunnen vragen bij presisident/Duke/boosemaster Puff.

Zozozozo.... Snode plannen aan 't smeden?
Puf for president? Of precedent, wat maakt 't uit...
Als jullie zo doorgaan wordt de volgende aflevering van dit epos wederom: "De Berg is van mij!"
En je weet wat daarvan komt: weer 20 bladzijden ellende, atoombommen, overstromingen, donder-en-bliksem, aardbevingen en allerlei andere toestanden...
Nu de Berg nog van ONS is: gaan WE dat willen?

corrien je schreef. Snotkoker, op de Berg is in ieder geval wat te lezen, ook al begrijp jij daar blijkbaar niets van. In jouw bouwverslag staat echter nog steeds geen letter. Zeeeeeer teleurstellend. Ik had er nog wel zulke hoge verwachtingen van. ik wacht noch even op de foto laden dt mijn familiie en friends in het buiten land nu post zegels moeten kijken is niet zo makkelijk. de ontwerp gaat goed misschien gauw zagen voor de spanten.

We willen hier niet horen, dat het goed gaat en al helemaal niets over je zogenaamde familie en friends in het buitenland, maar we willen een bouwverslag zien. Zo niet, dan wordt je naam veranderd van Snotkoker in Blufkikkertje-met-een-snotkoker of misschien wel TF-kopietje. Je bent gewaarschuwd.

Zozozozo.... Snode plannen aan 't smeden?
Puf for president? Of precedent, wat maakt 't uit...

Wat die Lokhorst nodig heeft van Puf weet ik niet. Het is opeens Puf for President/Duke/Boosemaster. Allemaal nogal klef. Je zou haast denken, dat ze samen aan de thee zijn, want ze zijn het nog roerend eens ook. Beetje bedenkelijk.

Ho, Erwin is aan de thee en zoekt vriendjes voor een omgekeerde grasmaaier, bij mij aan het verkeerde adres. Dat president gebeuren zal wel een noodgreep zijn geweest of iets van een plantje gesnoven.

@Roel van Essen , je mist vier flessen van je voorraad, oorzaak moet je bij het beheer zoeken en aanverwante schepsels. De buiten vriezer is nu gesloten voor reparatie...

De presentatie van Duke Puf 40% is uitgesteld tot nader order. Als president/Duke had ik het defensie/beveiligings budget verdubbeld naar zeker twee keer niks maar ja het tere achterwerk is zo gehecht aan het pluche blijkbaar.

Ik heb hier reeds lange tijd (ca10 jaar), een ruim 15 jaar jonge Vario hughes 500 met vijf-blad's rotor staan die ik graag weer eens wil laten vliegen. Liefst met hulp van een kundige vriend.

Als dat ding verder vliegklaar is: breng maar langs (en kom zelf ook mee) dan regelen we dat....

Sorry voor het off-topic (want serieus)....

@Roel van Essen , je mist vier flessen van je voorraad, oorzaak moet je bij het beheer zoeken en aanverwante schepsels. De buiten vriezer is nu gesloten voor reparatie...

Er liggen 4 bonnetjes op de balie, dus er wordt niets gemist.

Dat hele slotengedoe van de slijterij vind ik trouwens een heel erg overtrokken reactie. Er komt één keer een onverlaat binnen, die ongevraagd wat te drinken meeneemt en gelijk worden er draconische maatregelen genomen, waaronder de vaste afnemers maar moeten lijden. Je weet, dat het Burpmans was, dus je kunt gewoon aangifte tegen 'm doen. Beveiliging vat 'm dan wel in de kraag. Uiteraard moeten we er dan voor zorgen, dat-ie alleen een geldboete en geen taakstraf krijgt, want dan gaat het ons echt geld kosten. Maar goed, dat valt wel te regelen.

Tja, en aangezien het tegenwoordig zo ongeveer onmogelijk is om nog wat op de normale manier van de slijterij te betrekken denk ik er hard over om m'n Jägermeister voortaan maar via internet in China te kopen. Het is daar vier keer zo goedkoop en net zo goed. Dat er dan af en toe een fles tussen zit, die het niet doet, neem ik op de koop toe.

De presentatie van Duke Puf 40% is uitgesteld tot nader order. Als president/Duke had ik het defensie/beveiligings budget verdubbeld naar zeker twee keer niks maar ja het tere achterwerk is zo gehecht aan het pluche blijkbaar.

De onderhandelingen liepen stuk op het feit, dat iemand z'n slijterij niet wilde opgeven, dus als er verwijten gemaakt moeten worden...

black-kettle.jpg

Ja er liggen 4 bonnetjes op de balie, wat moet ik daarmee? Van de vorige stapel bonnetjes heb ik nog niks gehoord of gezien en van die daarvoor ook niet. Dus jij wilt de slijterij? Met jouw beleid? Snap het wel, de slijterij is het, noodzakkelijk, meest bezocht op de hele Berg.
Voor menig één een eerste levensbehoefte. Denk niet dat men het waardeert dat je meld dat uit de admin blijkt dat er voorraad moet zijn maar in praktijk geen fles te vinden is.

Organiseer eerst maar een fatsoenlijke MBFBMCPBBQ dan kijken we wel verder.

Die declaratiebonnetjes zijn anders tot nu toe allemaal keurig verrekend. In eerste instantie worden deze in mindering gebracht op de huur van het pandje en als er dan nog wat overblijft wordt dit uitbetaald. Van het laatste is nog steeds niets terechtgekomen aangezien er nog steeds een forse achterstand is. Ik moet zelfs extra flink doordrinken wil die achterstand niet nog verder oplopen.
Dat er geen fles te vinden is ligt natuurlijk aan een wanordelijk inkoopbeleid. Mijnheer is drukker bezig met het timmeren van hekjes dan met voorraadbeheer.

Wow, in bijpassend kleurtje! Zo langzamerhand wordt het wel "my ger is my castle", hè? Jammer dan, dat dat duke-gedoe niet is doorgegaan.

Misschien dan toch ook dat bordje maar aan het hek? Uiteraard in blauwe uitvoering. Je ziet op de foto goed hoe waaks 't ie is.

$_82.JPG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back