De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
angry(2).gif
Hoe vaak moet ik dat hier nog uitleggen? De huidige staatsvorm is een oligarchie en dat blijft het dus blijkbaar. Jammer, een gemiste kans.
Ik heb geen bezwaar tegen de "in de olie -garchie"

Kansen mis je niet, die creëer je! :yes:

En dat soft doen tegen snotkoker: ik heb hoge verwachtingen van dat joch.
.
Keep dreaming.
24383_klaasvaak1_1.gif

......Nee, dan moet-ie Gertog worden en wordt de staatsvorm een Gertogdom. Onder één voorwaarde ga ik daarmee accoord: de slijterij is dan van mij.

Of Puff; "mister President" of "Duke Puff" genoemd wil worden is natuurlijk aan hem.
(ik zou het wel weten, maar dat ter zijde).
Ik zie er geen been in dat jij een slijterij gaat uitbaten.
Met een beetje hulp van Puff moet dat zeker lukken.
Maar er is natuurlijk ook ruimte voor de nieuwe Bb; a la Snotkoker.
Als hij een terras met lekkere biertjes wil opzetten is dat natuurlijk geweldig.
Een theetuin zal waarschijnlijk minder in de smaak vallen.

Ik ga de slijterij niet uit, punt! Jan wil gewoon voor een prikkie bij de drank sinds Deesel zijn hoofd blijft stoten bij de deur, ganiegebeurennie! Duke Puf klinkt wel aardig, zou ook een mooie naam zijn voor een van mijn brouwsels van 40%. Voor bewezen of volledig onduidelijke diensten kan ik wel een senioren kortingskaart introduceren voor de slijterij, iedereen weer gelukkig.

Niks mis met een hekje als je de shit binnen wilt houden.
Maar of dat de oplossing van het probleem is?
Volgens mij is het de meest vruchtbare oplossing om de shit breed te verdelen.

Hier in Hell wordt er al veel shit verdeeld, dus we hebben geen behoefte aan extra bijdragen.

Laatst bewerkt:
Niks mis met een hekje als je de shit binnen wilt houden.
Maar of dat de oplossing van het probleem is?
Volgens mij is het de meest vruchtbare oplossing om de shit breed te verdelen.

Hier in Hell wordt er al veel shit verdeeld, dus we hebben geen behoefte aan extra bijdragen.

Voor de shit hadden we toch bagger aangesteld? Of is ie afgehaakt?

Ik ga de slijterij niet uit, punt!
Je moet Puff wel z'n hobby gunnen.

Dus:
Jammer Jan.
Het lijkt er nu (nog) even niet in te zitten.
Koffieshops hebben ook een gevarieerde klandizie, is dat wat?
Nu even niet, maar zeer waarschijnlijk kan ik het volgende voorjaar weer verse Datura leveren.

Jan in een koffieshop?..... Schuurtje vol stuf?... Ja dat zie ik wel voor me, zo stoned als een garnaal. Zijn we van het gemekker af, maar snappen dan nog steeds niet wat hij zegt maar dat terzijde. Erwin misschien een paar andere plantjes gaan kweken, levert meer op. Oh en een hekje er omheen.

Waar zit die ijzervreter eigenlijk?
Roel laat zich niet zien of lezen.
Best link.
Ooit uiterst bekwaam getraind, maar wegens geld gebrek (kennelijk) niet meer in getrainde vorm.
Een potentieel risico voor onze veiligheid?

Tja, dan blijft alles dus bij het oude, behalve dan dat er misschien een 40% DukePuf op de markt komt.

En de aanvoerproblemen, die Deesel momenteel een beetje heeft, worden binnenkort opgelost. Hij heeft wat hulp ingehuurd á raison van 1 bot per uur. De werkzaamheden vlotten al aardig.

166570.jpg

Waar zit die ijzervreter eigenlijk?
Roel laat zich niet zien of lezen.
Best link.
Ooit uiterst bekwaam getraind, maar wegens geld gebrek (kennelijk) niet meer in getrainde vorm.
Een potentieel risico voor onze veiligheid?
Hij heeft een humeur, winterdip, te koud vaarwater, te weinig kachel in de hobby ruimte of het ongemak van lege flessen, waarschijnlijk het laatste.

Volgens mij is 't ie z'n 33-jarige verloving aan het vieren. Hoe lang 't ie nog moet is onbekend.

Whahaha.... neee.... serieus? HIER????
Zo jammer.
Ik heb hier reeds lange tijd (ca10 jaar), een ruim 15 jaar jonge Vario hughes 500 met vijf-blad's rotor staan die ik graag weer eens wil laten vliegen. Liefst met hulp van een kundige vriend.
Maar als het echt niet anders is gaat ze ook zo wel weer de lucht in hoor.
Op de schoorsteenmantel is het ook niets.
Hoewel er niets mis is met de afmeting van onze schoorsteen (Piet mocht willen dat alle schoorstenen deze afmeting hadden).

Tja, dan blijft alles dus bij het oude, behalve dan dat er misschien een 40% DukePuf op de markt komt.

En de aanvoerproblemen, die Deesel momenteel een beetje heeft, worden binnenkort opgelost. Hij heeft wat hulp ingehuurd á raison van 1 bot per uur. De werkzaamheden vlotten al aardig.

166570.jpg

Zonde van de botten, zodra die bij het beton komt houdt het op, je denkt toch niet dat ik getunnel toe sta hé.

Zo jammer.
Ik heb hier reeds lange tijd (ca10 jaar), een ruim 15 jaar jonge Vario hughes 500 met vijf-blad's rotor staan die ik graag weer eens wil laten vliegen. Liefst met hulp van een kundige vriend.
Maar als het echt niet anders is gaat ze ook zo wel weer de lucht in hoor.
Op de schoorsteenmantel is het ook niets.
Hoewel er niets mis is met de afmeting van onze schoorsteen (Piet mocht willen dat alle schoorstenen deze afmeting hadden).
Misschien zijn er vriendjes in het buitenBergse, pas op als ze thee drinken hé, straks is je eigen schoorsteen ook zo groot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back