De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Normaal gesproken ga ik nu door voor de hoofdprijs, maar ik stop. Ik hoef ook niet te weten wat de hoofdprijs was.

En Pierre wat hebben we in de winkel, nou Jan welke marmot kies je? Laat me raden?,,,, Vanessa? Of toch André van Duin.?

Ja ja, Bowie, zal wel bij de buren hebben zitten keutelen.(keutelen is een ander woord voor sch**ten)

Laat hem het lekker zelf opruimen.
Dat kan ie makkelijk.
2920

Opruimen? Echnie! Er loopt hier een eigenwijze tekkel rond af en toe met dito eigenaren en die ruimen ook niks op. Dus Bowie mag zijn gang gaan. Helaas is hij nog te netjes, wordt aan gewerkt.

Waarneer is dan de BBQ en waar? Nou? Nou?
Wel...
Tot op heden zijn er slechts twee Bergbewoners geweest die de moed hadden een BBQ te organiseren.

In een wanhopige poging om een vervolg te voorkomen probert er één zijn stulpje onbruikbaar te maken door er een hondenuitlaatplaats van te maken.

De ander probeert dat te evenaren met tien schapen, vijf kippen, twee katten en waar/wanneer mogelijk zelf een "duid...".
Kansloos natuurlijk, maar we zijn in overleg met boer Piet.
De bijdrage van ca vijftig zwartbonte koeien zouden het verschil toch moeten kunnen maken.

Laatst bewerkt:
Vergeet de wespen niet.....

Als ik terugdenk aan het voorval zal die hondenuitlaatplaats nog wel meevallen.

Dat voorval heeft plaats gevonden op de huidige hondenuitlaatplaats.
Uiteraard heb je je redenen om het voorval te relativeren.

Hé Erwin, de rest durft niet, slappehap! Zelfs mister slow is stil?
Eigenlijk ben ik best wel te porren voor een stukje Pork.
Locatie: : ergens langs de ringvaart van de Haarlemmermeer (iets ten zuiden van Cruqius?).
Dus ruimte genoeg om te BBQen, varen, vliegen, (rijden?).

Vergeet het maar, Jan zijn locatie is te bekrompen en kan "nog" niet BBQ'n, Burpmans moet eerst zijn bootje afmaken en ons een rondvaart aanbieden, Brutus ligt op de palen of durft niet, hobbyist is bang uit de flat gezet te worden vanwege de overlast, Roel heeft een BBQ en behalve zijn humeur geen excuus en de rest durfde de eerste 2x al niet. De nieuwkomers schenken of thee of ze weten niet waar ze aan gaan beginnen, dus? Ik zie het somber in met dit clubje.

Ik voorzie een coup:

Brood, bloed en spelen; meer vraagt het volk niet.
Bloed en spelen is hier ieders specialiteit.

Enkel Puff en ik schijnen bereid te zijn om ook het brood te leveren..

Dus Puff for precident (immers reeds moderator)
En houder van het certificaat ; First Class BBQ-r.
No shit!

Gelukkig heb ik tegenwoordig het bakje naast me staan...

Om Puf tot precedent uit te roepen vind ik overigens prima.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back