De allereerste Dji inspire 1 in nederland!

Mooi stabiel gefilmd. Komt de footage 1:1 zo uit de camera? Zou iets meer stoeien met levels en curves: iets meer contrast (zwarten) en saturatie. Just my two cents..... :)

Ik doe wat met belichting, helderheid en contrast.
Meer niet eigenlijk.

Omdat Peter nog niet klaar is post ik er maar weer 1.
Groenbemester zaaien in Dordrecht.
Ben is de piloot, mijn zoon Gijs de cameraman.

Laatst bewerkt:
Prachtige film Ben maar je hebt er ook wel een schitterende dag voor uitgezocht, werkelijk schitterende beelden maar ongeveer 15 seconden na het begin gaten er enige seconden iets mis met het beeld en dat kan volgens mij niet aan mijn zeer snelle computer liggen!

Nu kan ik niets meer ontdekken maar bij de eerste keer bekijken begonnen beelden in elkaar over te vloeien maar deze fout kan bijna ook niet bij jou liggen, het komt vaak dat ze deze films op een site veel te ver terug comprimeren:weetnie:

Hier mijn eerste montage...

Haha... een one liner en dan dit filmpje erbij.
Zoiets als... "do I have to say more?"

Nou Peter,
inderdaad, dat hoef je niet! Dit hele filmpje is met 1 woord samen te vatten: PRACHTIG

Verhaallijn: Goed
Compositie: Goed
Montage: Zeer goed

Weet je,
ik zei het laatst al eens met andere woorden maar de vraag blijft bij mij maar opkomen: "waarom doe je dit 'slechts' als hobby?"
Je hebt gevoel voor compositie (regie), je het gevoel voor montage (productie). Je kunt filmisch vliegen.... en ja geloof mij, dat is veel minder eenvoudig dan heel, heel veel van onze concurrenten en mede vliegers denken...
Haal je RPA-L, hang er een X5 onder en wij hebben opdrachten voor je...

Gr Blikkie

Durf bijna niets meer te laten zien maar doe het toch maar.
Waar je met wat doorzettingsvermogen kan komen.....
Combinatie Osmo met X3 en Inspire met X5 en 12 mm Olympus lens.

Hier heb je toch iets vastgelegd waar de volgende generaties nog lering uit kunnen trekken om het niet te snel op te geven, ik vind dit zeker niet minder als de vorige video er zit een heel goed verhaal in!

Ben,
Ik heb genoten van jouw bijdrage! Mooi, rustig en vooral ook sociaal in beeld gebracht! Hoe kom jij binnen in deze kringen? Mijn schoonouders hadden een agrarisch bedrijf in de NOP en ik weet hoeveel stress er kan zijn in de oogsttijd. Zo mooi om te zien dat er gewoon mindervaliden mee kunnen draaien in zo'n periode... complimenten!

Dank je wel.
Volgens mij had ik hier een ND16 filter op van Renaat, de zon scheen vrij uitbundig.
Zelf geniet ik ook het meest als ik in de "middle of nowhere" sta te vliegen, lekker ontspannend en rustgevend.... #vakantiemodus
Die pluimen zijn volgens mij wolken die rond de bergtoppen hangen of bedoel je wat anders?

Back