ze zouden ook het abrupt afremmen vd props eruit kunnen halen bij de onvermijdelijke nieuwe software update.
zodat het hele platform plots niet meer precies te vliegen is? Nee bedankt, geef mij maar die prop locks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ze zouden ook het abrupt afremmen vd props eruit kunnen halen bij de onvermijdelijke nieuwe software update.
hoe bedoel je ?
laten ze in flight los dan ? word er actieg geremd op de motoren dan ?
ik dacht dat dit zich voordeed bij op en afspoolen op de grond
Vraagje Norbert, vanwaar vliegen jullie met de Inspire en niet met de S1000? zijn jullie overgestapt of is de Inspire een toevoeging aan de collectie?
PS. Jusus, wat een mooie beelden had je gemaakt van Kinderdijk zeg, bravo! supermooi
Volgens mij is er helemaal geen probleem wanneer je ze gewoon goed vast zet.
Dat moet toch geen probleem zijn.![]()
Vet overpriced, dit kan je zelf ook ontwikkelen ( minus alle fancy features )
Verdiep je er even in. Dit ga je zelf niet voor elkaar krijgen. Camera settings besturing HD link en nog veel meer nuttige en of leuke features. Dit krijg je als hobbyist nooit voor elkaar ook niet zonder de fancy features.
De prijs is helemaal niet raar. Alleen al een quad met fc zender accu lader en gimbal 3 assig zit je aan kostprijs al over de helft van wat deze kost. Dan kan je nog op zoek naar een camera die 4k filmt zonder fisheye.
...Ben jij tevreden over de kwaliteit van de camera van de Inspire?...
...Vet overpriced, dit kan je zelf ook ontwikkelen...
Nee.....Is het ding trouwens nog demontabel ?...