Damage Report : Offroad

Nou nou, heetgebakerde types hier...

Ik zie zelf niet zo goed wie er egens iets fout zegt of wat de reden is van de uitval tegen hedibi. SCO, neem maar van mij aan dat hedibi niet onnozel is en zijn tips indd. goed bedoeld zijn. Doe ermee wat je wilt, of niet..

Succes in ieder geval,

grtz. Erwin

Nou nou, heetgebakerde types hier...

Ik zie zelf niet zo goed wie er egens iets fout zegt of wat de reden is van de uitval tegen hedibi. SCO, neem maar van mij aan dat hedibi niet onnozel is en zijn tips indd. goed bedoeld zijn. Doe ermee wat je wilt, of niet..

Succes in ieder geval,

grtz. Erwin

als je even relaxt terug leest dan zie je het vanzelf , er word een suggestie gedaan dat ik geen advies aan neem en dat ik het ook leuk zou vinden om een diff te slopen.

als die meneer niet snapt dat ik ermee door rijd tot het stuk gaat , en dan pas de ombouw set of nieuwe koop ,dan is dat niet moedwillig slopen maar dat is volgens mij erg slim van mij om niet meteen poen uit me zak te trekken.

Duidelijke taal.:cool:

Jammer van de schade, volg je auto al een tijdje op het forum, en erg zonde van je spatborden.

yep yep doodzonde van de spatbordjes
zijn niet geschikt voor offroad :mrgreen:
maar geeft niet , ik heb nog een paar liggen , aleen even spuiten , maar dat komt van de winter wel.

groetjes scott

de goede er weer even in gezet.
Ik zag gister ook dat de epoxy achter rem hellemaal opgegeten was , ik had geen andere dus toen heb ik maar een tunnings schijfrem passend gemaakt , ongeveer 3 mm van de schijf afgeslepen rondom.

full

full
http://www.modelbouwforum.nl/forums/members/sco-albums-damage-report-p-picture14214-09092009283.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb geen idee hoe dat bij jou auto zit maar als ik wissel tussen epoxy of stalen remschijven moet ik ook mijn remblokken vervangen, staal op staal remt niet echt super.

grtz.

Ach maakt niet uit. (toch)
De schijf is nu toch al te klein om goed met de goede remblokken te remmen.
Maar heb een vaag vermoeden dat de remblokken van het tunings setje verkeerd gemonteerd zitten.
Anders past het wel.
Of is het toch een oude remschijf van een schijfrem setje.
Help ons eens.

het is inderdaad een schijfje van een tunnings voorrem :)
die schijf van de tunnings voorremmen is een stuk groter dan de epoxy achter rem.
hij liep aan dus moest ik er een paar mm vanaf halen.
toch ben ik niet echt tevreden want er stukjes met de dremmel afhalen en rond vijlen is niet echt wat ik wil , maar voor even kan het wel.

groetjes :)

@ Kheb weer een hoop gemist,,,,,,jammer nou:mrgreen: :D ,zonde Sco van al die schade man was net zo gaaf die spatflappen :thumbsup: ,gr.Dr.Dre.;)

:-D
@ Kheb weer een hoop gemist,,,,,,jammer nou:mrgreen: :D ,zonde Sco van al die schade man was net zo gaaf die spatflappen :thumbsup: ,gr.Dr.Dre.;)

heej dre was je er weer :P
ah joh geeft tog niet , its all in the game.

maareh ik ben er weer klaar voor :):) auto is helemaal inorde.
Heb vandaag een nieuwe wing support gekocht FG 6033 want die was gesmolten , die is trouwens een stuk steviger dan degene die erop zat.

Ook heb ik een paar voor-fusee's gekocht want heb het gevoel dat dat het volgende is wat kapoet gaat en er is trouwens ook 1 schroefje bijna dol van de voor-rem.:-D

Ik denk dat ik die fusee's er maar even op ga zetten , ik moet er niet aan denken dat mijn magura remcylinder eraf valt door dat dolle schroefje , ik heb geen trek om op me knieen 2000m3 door het zand te gaan zoeken hehe.

groetjes :) scott

: , ik heb geen trek om op me knieen 2000m3 door het zand te gaan zoeken hehe.

groetjes :) scott

@ Gelijk heb je Man, je ken beter 2000m3 op je knieen door de kroeg gaan :celebrate: ,,,,,,,,,dat is trouwens ook een leuke Bij-Hobby van MOI :thumbsup: , Enne laat je niet op-focken he' ouwe tijger :nooo: ,,,,,,,,,,,,gr.Dr.Dre.;)

hihihi dre , kep nu al pijn in me knieen .
ich bin schon chill dre ;)

eneh emiel , misschien moet ik dat maar nemen , want ik zit toevallig net me autotje schoon te maken en zie weer een flinke deuk in het diff huis :(
hij draait wel nog goed , ik kijkt het wel even aan :)

groetjes

yep
maar deze afgelopen week niet veel gesleuteld , beetje voor mezelf de kinder ziektes eruit gehaalt want ben natuurlijk niet zo ervaren .
en afentoe moet je wel sleutelen anders kan je de volgende dag niet rijden ;) .... ach laten we die 2 boutjes van de voor fusee maar los en draai de inbus van de servosaver ook maar niet meer vast want van al dat gesleutel word je naar van :s .

hoe zit het met jullie eigenlijk , als er gesleuteld moet worden , doe je het dan of denk je bij je eigen "ach fuk laat maar"

groetjes

Er gaat helemaal niets boven sleutelen aan je model.

Ik kan me dagen er wel mee vol maken.

Back