Damage Report : Offroad

Met de modellen die ik heb, ligt de baan altijd aan de andere kant van het land.

Bietje knutselen, enz.
Als ik het knutselen aan het ene model vervelend begint te worden, pak ik het volgende model, en een paar dagen later weer terug:smile:

ah , een addict hihihihi , meerdere modellen , ja dan heb je cker wel altijd wat te doen he.
ik heb er maar 1 en als ik wil heb ik daar me handen al aan vol :P

ik heb een losi micro-t besteld voor me dochter , ken ik daar ook een beetje mee klooien :) binnenkort

groetjes

LOL , ga ik net rijden , kom op de plaats van bestemming ,ik alles op me gemak doen , wil ik m starten , start hij nie :s ,staat het gas volluit opeens , dan start ie niet.

Dus ik kijk waarom me gas open blijft staan , en shit lol doet me gas/rem servo het zomaar niet meer .
De laatste keer dat ik gereden heb toen heb ik het werkend weggezet :P
En natuurlijk had ik geen andere bij me , ik had snel even een tasje meegenomen met de dingen die ik dacht die belangrijk waren .

dat is nog eens een mooi damage report voordat je gaat rijden :)

greets

ah , een addict hihihihi , meerdere modellen , ja dan heb je cker wel altijd wat te doen he.
ik heb er maar 1 en als ik wil heb ik daar me handen al aan vol :P

ik heb een losi micro-t besteld voor me dochter , ken ik daar ook een beetje mee klooien :) binnenkort

groetjes

ja ja scot voor je dochter ja vast je wil er zelf gewoon 1:rolleyes:

hou hard loopen die micro dingen en hou oud is je dochter ?

ze lopen niet zo hard, maar t zijn wel erg leuke dingen :P. heb dr wel es mee in mn handen gestaan... (miss leuk voor op vakantie ofzo) maar toch niet gedaan..

Zul je zien, heb je altijd al je spullen bij je, nooit nodig.. neem je weinig mee, heb je t opeens wel nodig ;). misschien een tip (erg voor de hand liggend ;)) maar test thuis even vlug of alles het doet. meestal start ik m even, kijk of de servo's t doen en gooi t dan achter in de auto ;).

ben benieuwd hoe die micro T u/uw dochter bevalt ;).

Groeten,

Ruben

hehe
zeg maar gewoon "jij" hoor charger , we zijn allemaal even oud in het koppie :) en zie er ook niet uit als bijna 43 :):):) .... pfff klinkt wel oud he ... 43 lol

yep je hebt gelijk , ik zat er een tijdje geleden aan te denken om gewoon even een simpele checklist af te werken met dingen die je ECHT even moet checken voordat je weg gaat.
ik heb die routine nog niet , ik pak dit en dat ff mee wat ik denk dat ik nodig zou kunnen hebben , en dan zie je dat ik zoiets niet even test :S

eneh about the micro-t, ze vraagt 10x per dag wanner die komt hihihihi , ze wil ook knutselen , ik zag dat er allemaal tunings delen voor te krijgen zijn , erg leuk , ik koop er maar wat van bij dan ken ze ook lekker klooien :)

jammer dat scott JR er geen intresse in hebt , ik weet nog wel dat ik jong was , me hart ging sneller kloppen als ik rc dingen zag :)

anyways , ik laat het je nog wel even weten .:)

groetjes scott

Checklist leer je met vallen en opstaan.

Ik heb in me kratten altijd standaard reserve ontvanger, servo, regelaar enz.
En ook altijd thuis kijken of ie het doet.

Al een paar keer op een demo gestaan en dan zat kanaal 58 in me zender en kanaal 59 in me model. En dan ben je ff aan het klooien waarom ie het niet doet.:confused:

Tegenwoordig zorg ik dat ik een reserve auto bij me heb, kan er weinig meer fout gaan:rolleyes:

haha beekman , ja denk t ook wel , maar gelukkig heeft die kid van mij kleine vingertjes voor dat priegel werk .

yep mark , zo zie ik het ook , als die routine er een beetje inzit dan komt t wel goed, en een 2e auto meenemen is natuurlijk helemaal top.

groetjes

haha beekman , ja denk t ook wel , maar gelukkig heeft die kid van mij kleine vingertjes voor dat priegel werk .

yep mark , zo zie ik het ook , als die routine er een beetje inzit dan komt t wel goed, en een 2e auto meenemen is natuurlijk helemaal top.

groetjes

Haha dat is wel handig,

Wel foto`s en filmpjes maken he :D.

Groet

hahaha zal ik doen roel
we zitten met smart op het pakketje te wachten :D:D:D:P

groetjes

geweldig:D 1:36 is echt klein maar wel grappig om tezien:D
ik hoop dat je dochter veel plezier ervan heeft:P

hunter_Xd

nou das een makkelijke vraag he sco sleutelen natuurlijk. Als ik heb gereden metteen naar de werk bank gelijk helemaal schoon maken poetsen checken of er niks kapot is. En als er iets kapot is gelijk kijken welke.

nou das een makkelijke vraag he sco sleutelen natuurlijk. Als ik heb gereden metteen naar de werk bank gelijk helemaal schoon maken poetsen checken of er niks kapot is. En als er iets kapot is gelijk kijken welke.

yep you are right !!! :P maar in praktijk werkt t niet altijd zo :)
hele dag gewerkt , ff snel rijden savonds , kom je terug is t alweer donker en ben je doodmoe , dan schiet t er wel eens bij in :D
Maar 1 ding is duidelijk , check alles ff voordat je gaat :P , liefst een paar uur van te voren.

groetjes

neej beekman pakketje is er nog niet :s

Ik heb gister weer ff lekker ene paar uurtjes gereden :) en er was wat schade door een koprol
full

Dus dit had ik snel gerepareert , en na 10 minuten hoor ik wat raars.
Na inspectie zie ik dat mijn 46t spurgear flink kaal is en zag ook een lekkere kuil tussen de tandjes, maar kon nog aardig rijden.
Maar na een paar minuten was ie hellemaal kaal.
Ik heb er nog niet naar gekeken , ga ik later even doen (even bijkomen van mijn verjaardag)
full

hmms , hij is wel diep ingevreten , het lijkt erop dat er wat verschoven is :P:)

groetjes scott

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Sco

Het rippen van de tandjes kan het gevolg zijn (of een beginnend gevolg) van foto 1.

Heb je lang doorgereden met die gebroken onderarm?
Ja,.....dat kost je je tandjes

Of een te hete koppeling welke dan de hitte door geeft aan motortandwiel en vervolgens op het plastic tandwiel.

Maar ik gok op het eerste!!! humm, valt er wat te winnen?

greetzz Richard

Back