Hans Groenenberg
Forum veteraan
Dankjewel Peter! Ik doe mijn best hePrachtig Hans, heel mooi gebouwd.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel Peter! Ik doe mijn best hePrachtig Hans, heel mooi gebouwd.
Voor mijn gevoel gaat het ook best wel logisch hoor Hans! Een beetje inzicht van mezelf met de logica van de BB. Het uit dokteren heb jij dus gedaan. Ik kan me wel voorstellen als je aan het ontwerpen ben dat je soms wat loopt te klungelen........Het gaat dus vrij makkelijk. Maar dat neemt niet weg dat je dit scheepje maar een beetje in elkaar kan drukken hoor. Gelukkig niet!Tijdens het bouwen van mijn model heb ik behoorlijk moeten “worstelen” om de wijze van opbouwen en het uiteindelijke resultaat een beetje naar mijn zin te krijgen.
Maar wanneer jij het nu zo aan het maken bent gaat het voor mijn gevoel heel erg makkelijk![]()
HahahahMaar @*Hans*, je kent de bouwwijze van @Hans Groenenberg nu toch wel?? wij normale stervelingen kunnen dit nooit en te nimmer bijbenen.
Volgens mij heeft hij een legertje scheepstimmerlui achter de hand, klaar om in te zetten wanneer hij te bedde gaat
.Het belangrijkste is dat ik geniet van het bouwen!
Zie het maar als een extra wapening tegen "plunging fire".En ik heb nu 2 dekken over elkaar![]()
Klopt. Ik moet even wat herschrijven straks.Ik heb wel het idee dat er het nodige mist, nadat het forum uit de lucht geweest is …