crash

Wow, die maakt een akelige kledder, Bertus!
Ik sta ervan te kijken hoe beheerst die heli nog omlaag komt.
Weet ook meteen waarom ze bij ons zon hekel hebben aan hoveren aan de vlieglijn. :lol:
Die mensen kunnen nog wel een uurtje confetti rapen trouwens!

Da`s dus ook de reden dat op veel velden heli vliegen wel toegestaan is maar dan moeten ze wel gewoon meevliegen en niet hoveren boven het veld.

Da`s dus ook de reden dat op veel velden heli vliegen wel toegestaan is maar dan moeten ze wel gewoon meevliegen en niet hoveren boven het veld.

en op die clubs hangen de velden vol met 2mtr sebart sukhois hoverend aan de prop boven het veld ;)

Yep, en die zouden ook aan dezelfde regel moeten voldoen.

En anders hebben ze pech mocht er iemand door heen vliegen en ze al eens erop gewezen zijn (daar wil ik wel een kissie aan opofferen, wij hebben nog wel een oud vliegend gebakkie ;-) ).

Hier een paar jaar geleden,,

DSC00185.JPG

ach en het blijkt hij is ook niet voor DLG gemaakt :cry:

DSC00184.JPG

Hahaha prachtig filmpje, ik heb er met plezier naar gekeken.
Zo zie je maar weer, de volhouder wint.

Deze mag hier ook wel gepost worden denk ik zo! Een compilatie van mijn beginners perikelen die mij een calmato hebben gekost...

[URL="
- Zelf leren vliegen.. kan dat?[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
:pwie gaat er nou op t fietspad opstijgen???!!!!
stel hij vliegt tegen je auto aan,
hoe wil je dat aan de verzekering uitleggen,er vloog een vliegtuig tegen me aan,
dan zal die verzekering vragen hoeveel glazen had u gedronken??!!
maar als ie nou neerstort dan hoor je toch de verpakkingsdoos mee te hebben om de onderdelen er weer in te stoppen en eenmaal thuis aan gekomen kan je opnieuw beginnen met het bouwen van een vliegtuig,
begin je toch gewoon weer met pagina 1 van je bouwbeschrijving,
ik zie het al ik begrijp niks van,:D:p
ik hou het maar bij de rc trucks en maquettebouw,
mvg markioo

Laatst bewerkt:
Dit is ook een heel leuke,
iemand zet zijn eerste stappen in 3D heli vliegen, laat zich opjutten door een vriend, net als je denkt van woow, hij redt het.....

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/lDCQczZe3H4&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/lDCQczZe3H4&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

Ik vind deze wel wat hebben:D [media=youtube]JdrBihTT3p0[/media] ....modelbouwforum.nl/forums/watch?v=JdrBihTT3p0

Laatst bewerkt door een moderator:
Back