R
RClipse
Guest
Ik heb een paar vraagjes, ik heb al een beetje zitten zoeken maar nog niet antwoord gevonden.
Ik wil volgend jaar lid worden bij MBC de sluis in gouda, daar lekker vaak gaan rijden en graag met clubwedstrijden meedoen.
maar nu is mijn vraag welke regels worden er in acht genomen voor die clubwedstrijden. zijn dat de regels zoals de NOMAC ze heeft op gesteld? en wat doet de EFRA? en als die wedstrijden volgens de regels van de NOMAC zijn dan zou ik een nieuwe motor aan moeten schaffen (heb nu een T15 is 2.5cc .15) en dat gewicht van de auto is dat incl body en volle tank? want mijn rs4-2 weegt zonder body en met een lege tank 1500g :? dat zou dan 200g te ligt zijn. (maar dat lossen we dan wel op!)
ik hoor het graag, oh ja en sorry als deze vraag al vele malen eerder is gesteld. :wink:
p.s. Bij de regels van de NOMAC staat dat de EFRA de body's en uitlaten bepaald die er gebruikt mogen worden... waar kan ik die lijst vinden
Ik wil volgend jaar lid worden bij MBC de sluis in gouda, daar lekker vaak gaan rijden en graag met clubwedstrijden meedoen.
maar nu is mijn vraag welke regels worden er in acht genomen voor die clubwedstrijden. zijn dat de regels zoals de NOMAC ze heeft op gesteld? en wat doet de EFRA? en als die wedstrijden volgens de regels van de NOMAC zijn dan zou ik een nieuwe motor aan moeten schaffen (heb nu een T15 is 2.5cc .15) en dat gewicht van de auto is dat incl body en volle tank? want mijn rs4-2 weegt zonder body en met een lege tank 1500g :? dat zou dan 200g te ligt zijn. (maar dat lossen we dan wel op!)
ik hoor het graag, oh ja en sorry als deze vraag al vele malen eerder is gesteld. :wink:
p.s. Bij de regels van de NOMAC staat dat de EFRA de body's en uitlaten bepaald die er gebruikt mogen worden... waar kan ik die lijst vinden